رویداد شتاب فرآوری پسته کوهی در پاسارگاد برگزار می‌شود

رویداد شتاب فرآوری پسته کوهی در پاسارگاد برگزار می‌شود
   
رویداد شتاب فرآوری پسته کوهی در پاسارگاد برگزار می‌شود |||| ||||

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس از برگزاری رویداد شتاب فرآوری پسته کوهی در مرکز آموزش علمی کاربردی پاسارگاد خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین حبیب دانش‌منش چهارشنبه ۱۹ آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد شتاب استارت آپی فرآوری پسته کوهی (بنه) با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی شهرستان پاسارگاد، کارخانه‌های ترشیجات تبسم، مانی و مجموعه گلخانه‌های گل رز برادران نعمت‌اللهی با محوریت‌های تولید و فرآوری دارو، روغن‌کشی از بنه، فرآوری سقز و تکثیر و احیا درختان بنه خبر داد.

او با بیان اینکه این رویداد ۳ آذرماه امسال توسط مرکز آموزش علمی کاربردی پاسارگاد برگزار می‌شود، اضافه کرد: امکان استقرار تیم‌های برگزیده در مجتمع کار آفرینی و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان، معرفی به مراکز نوآوری و رشد، حمایت از ایده‌های برتر، معرفی ایده‌های برتر به سرمایه گذاران از جمله فرصت‌ها و امتیازات ویژه این رویداد است.

دانش‌منش ادامه داد: ایده‌هــای برتــر بــر اســاس امتیــازات داوران مشــخص خواهنــد شــد و تــا مرحلــه تجاری ســازی تحت حمایت مادی، معنوی و پشتیبانی اجرایی و تخصصی قرار خواهند گرفت.

او ضمن تقدیر از حامیان برگزاری این رویداد استارت آپی بیان کرد: شرکت در این رویداد برای تمام دارای ایده آزاد است و شرکت کنندگان تا ۲۸ آبان ماه می‌توانند ایده‌های خود را به آدرس startup.farsuast.ir و یا به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس همچنین عنوان کرد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵۵۱۶-۰۷۱۴۳۵۶۵۵۱۱،۰۹۳۳۴۱۶۱۳۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
447 کلیک ها  چهارشنبه, 19 آبان 1400 14:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا