ماهیانه بیش از هزار میلیارد تومان صرف مستمری و درمان بازنشستگان فارس می‌شود

ماهیانه بیش از هزار میلیارد تومان صرف مستمری و درمان بازنشستگان فارس می‌شود
   
ماهیانه بیش از هزار میلیارد تومان صرف مستمری و درمان بازنشستگان فارس می‌شود |||| ||||

مدیرکل تامین اجتماعی فارس خدمت به بازنشستگان را یکی از شاخص ترین وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: ماهیانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای مستمری و درمان بازنشستگان تامین اجتماعی استان هزینه می‌شود.

 
ابراهیم کشاورز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه فارس گفت: خدمت رسانی قوی و مستمر به بازنشستگان سازمان تاثیر بسزایی در توسعه و جذب بیشتر بیمه شده دارد.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، او افزود: با عنایت به اینکه جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شود، خدمت رسانی به این اقشار توجه خاص دولت را نیز می‌طلبد.
 
کشاورز در ادامه بازنشستگان را حافظان سازمان شمرد و افزود: سازمان به پرداخت به موقع مستمری و پیگیری تصویب قانون متناسب سازی حقوق آنها ،نگاه ویژه‌ای دارد .
 
او ادامه داد: بعد از اجرای طرح متناسب سازی، استان فارس به ۲۱۵ هزار نفر مستمری‌ بگیر، ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده و همچنین ماهیانه ۴۰۰ میلیارد تومان نیز بابت درمان این قشر هزینه می‌کند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه سازمان در انجام این خدمت است.
 
علی راستگو، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی فارس نیز در این مراسم ضمن بیان برخی مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران ناشی از میزان پایین دریافتی حقوق، خواستار تشکیل کارگروه با دیگر مخاطبان سازمان از جمله کارفرمایان برای همکاری و دفاع و کمک به وصول طلب‌های سازمان شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
518 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1400 14:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا