امنیت امروز کشور مرهون تلاش نیرو های مسلح ،نظامی و انتظامی است

امنیت امروز کشور مرهون تلاش نیرو های مسلح ،نظامی و انتظامی است
   
امنیت امروز کشور مرهون تلاش نیرو های مسلح ،نظامی و انتظامی است |||| ||||

قوه قضاییه نیز باید با اقدامات پیشگیرانه و ایجاد بسترهای لازم، بتواند فضای امنیتی در تمام‌ ابعاد را دو چندان کند.

 
به گزارش راستین آنلاین استاندار فارس امروز یکشنبه 18مهر در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان تبریک به مناسبت هفته ناجا گفت :امنیت و سلامت اجتماعی دو موضع مهم در جامعه اند.
 
 محمد هادی ایمانیه در این مراسم با اشاره به اینکه مردم ایران قدردان امنیتی که در کشور حاکم است،هستند ،افزود : امنیت امروز کشور مرهون تلاش نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی است .
 
او همچنین به موضوع امنیت و سلامت اجتماعی اشاره کرد و گفت: این دو موضوع مقوله‌های مهمی هستند که چنانچه هر کدام از آنها در جامعه کاهش یابد، افراد آن جامعه قدر وجود آن را بیشتر می‌دانند.
 
استاندار فارس با بیان اینکه تمام افراد جامعه و ما مردم وظیفه داریم که در کنار نیروی های نظامی و انتظامی باشیم و از آن ها حمایت کنیم تصریح کرد :امنیت در کشور ما بسیار بیشتر از کشور های حاشیه ای است.
 
 
ایمانیه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه نیز باید با اقدامات پیشگیرانه و ایجاد بسترهای لازم، بتواند فضای امنیتی در تمام‌ ابعاد را دو چندان کند.
 
او به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای انتظامی به تعبیر رهبر عظیم‌الشان انقلاب باید در مقابل مشکلات مردم به ویژه مراجعه آنان به کلانتری‌ها، با صبوری بیشتر و با اخلاق مهربانانه‌تر رفتار ‌و در برابر مخلان نظم و امنیت نیز با قاطعیت برخورد کنند.
 
استاندار فارس تاکید کرد: نیروی انتظامی می‌تواند با صبوری و اقتدار، ذهنیت تلخی را که جامعه از گذشته‌های دور نسبت به این مجموعه دارد، کاهش دهد و با اقدامات تدبیرانه در توسعه و ایجاد اعتماد تلاش مضاعفی داشته باشد.
 
ایمانیه ضمن با قدردانی از رسانه‌های استان و صدا ‌سیما، درخواست کرد که رسانه‌ها موضوع آموزش‌های پیشگیرانه را دنبال و اجرایی کنند تا قانونمندی در استان دوچندان شود، چرا که امروز از نیازهای استان موضوع قانونمندی است.
 
تحقق پلیس هوشمند، نیازمند به حمایت و همراهی مردم است
 
سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ناجا، به شعار امسال این هفته تحت عنوان «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» اشاره کرد و گفت: تلاش داریم در تحقق این شعار با ۳۶ فرماندهی انتظامی در استان که به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، بتوانیم موضوع پلیس هوشمند را اجرایی کنیم تا اعتماد بین شهروندان و نیروهای پلیس افزایش یاید؛ برای تحقق این امر نیازمند حمایت مردم هستیم.
او با بیان اینکه از آنجایی که آستانه تحمل بین مردم کاهش یافته و امروزه شاهد هستیم بعضی از خانواده‌ها با استفاده از ابزارهای غیرمجاز، فضای اجتماعی را ناامن کرده‌اند، به موضوع حراست و اقدامات پیشگیرانه در فضای مجازی هم اشاره کرد و افزود: براساس آمارها ۹۰ درصد از مردم در فضای مجازی فعالیت و یا اقدامات روزانه خود را از طریق این فضا سایت‌های الکترونیکی دنبال می‌کنند و دشمن هم از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده و دائما در حال ضربه زدن هستند.
 
فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: تلاش داریم آموزش استفاده از فضای مجازی را با اطلاعات دقیق و آگاهی رسانی بیشتر به شهروندان در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی بیشتر جلوگیری کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
268 کلیک ها  یکشنبه, 18 مهر 1400 11:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا