با فروشندگان تجهیزات پزشکی متخلف برخورد قانونی می شود

با فروشندگان تجهیزات پزشکی متخلف برخورد قانونی می شود
   
با فروشندگان تجهیزات پزشکی متخلف برخورد قانونی می شود |||| ||||

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به استمرار برنامه‌های بازرسی و نظارتی، تاکید کرد که پایش تولید و عرضه گازهای صنعتی به ویژه اکسیژن به جد تداوم دارد و همه تولید و عرضه کنندگان ملزم به رعایت نرخنامه مصوب در برابر ارائه خدمات هستند.

عبدالرضا قاسم‌پور گفت: بنا به اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، از ابتدای امسال ۲۲ پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال برای واحدهای عرضه کننده تجهیزات پزشکی متخلف در فارس تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش راستین انلاین  به نقل از استانداری فارس، قاسمپور درباره نظارت بر واحدهای تولیدکننده گازهای صنعتی در استان فارس هم گفت: هم‌اینک ۱۱ واحد تولیدکننده گازهای صنعتی منجمله اکسیژن در استان فعال یا نیمه فعال است که این واحدها به استناد نرخنامه ابلاغی یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از جانب اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی، ملزم به شارژ انواع سیلندر هستند.

قاسم‌پور ادامه داد: بازرسی‌های مستمر از واحدهای تولیدکننده گازهای صنعتی انجام می‌شود و علاوه بر این در جلسات متعدد با مسئولان واحدهای تولیدی، بر حسن اجرای نرخنامه ابلاغی تاکید شده و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه نرخ گذاری حمل متوفیان به وسیله آمبولانس از سوی شرکت‌های بخش خصوصی بر عهده شهرداری است، گفت: با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که از جانب سازمان صمت انجام شده، تاکنون پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار ریال تنظیم و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
237 کلیک ها  چهارشنبه, 17 شهریور 1400 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا