تغییر ساعات کاری ادارات در ۱۹ شهرستان فارس

تغییر ساعات کاری ادارات در ۱۹ شهرستان فارس
   
تغییر ساعات کاری ادارات در ۱۹ شهرستان فارس |||| ||||

ساعات کاری ادارات در ۱۹ شهرستان فارس تغییر مي کند.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم پور بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و افزایش قابل  ملاحظه دمای هوا و افزایش بی سابقه مصرف برق  از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته استان فارس با استفاده از اختیار هیئت وزیران  و مصوبه مربوطه و درخواست شرکت های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان  و شیراز و گزارش اداره کل هواشناسی از وضعیت دمای  شهرستان‌ها و تاکید استاندار درباره مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از ایجاد خاموشی در شبکه برای بخش های مسکونی و کمک به بخش صنعت  و تولید، ساعت کاری ادارات  دستگاه‌های اجرایی بانکها شهرداری ها  و سایر موسسات دولتی  از روز شنبه ۱۲تیر ماه تا ۳۱ مراد ماه در شهرستان های لار، لامرد، مهر،گراش خنج،فسا داراب جهرم زرین دشت کازرون ممسنی رستم نیریز بختگان فراشبند قیر و کارزین اوز کوهچنار و خفر به این شرح است:
روزهای شنبه تا چهارشنبه۶.۵ تا ۱۳.۳۰ 
روزهای پنج شنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ 
معاون استاندار فارس افزود: این تغییر به معنای کاهش ساعت کاری نیست و تنها یک ساعت جا به جایی انجام شده است.
قاسم پور عنوان کرد: این تغییر ساعت کاری صرفا در ۱۹ شهرستان ذکر شده از مجموع ۳۶ شهرستان استان که دمای هوای بالاتری دارند اعمال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها مراکز درمانی امدادی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری اورزانس آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمت خواهند کرد.

قاسم پور بیان کرد: گشت ها و اکیپ های اداری برای ارزیابی و نظارت  بر عملکرد ادارات فعال کرده ایم و  کارشناسان فرمانداری ها و ادارات توزیع برق سر زده از ادارات بازدید و عملکرد هفتگی آنها را بررسی می‌کنند.

 معاون  استاندار فارس تاکید کرد: با ادارات متخلفی که مدیریت مصرف برق  و صرفه جویی نداشته باشند برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.
وی افزود: در مصوبه هیئت وزیران تاکید شده است که ادارات باید ۵۰درصد سال گذشته  مصرف برق را کاهش دهند و دمای  محیط در زمان فعالیت ادارات ۲۵ درجه سانتی گراد  و در ساعات تعطیلی سیستم سرمایشی و روشنایی غیر ضروری خاموش باشد.


وی عنوان کرد: ادارات باید از مولدهای اضطراری استفاده کنند.

به گفته قاسم پور  در بخش صنعت راهکارهایی  پیشبینی شده و برق مصرفی این بخش در حال کاهش است  و صنایع بزرگ از ۱۵ خرداد تا پایان مرداد ماه این کاهش را انجام خواهند داد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
609 کلیک ها  شنبه, 12 تیر 1400 13:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا