• رئیس همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی

برگزاری همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی در شیراز

برگزاری همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی در شیراز
   
برگزاری همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی در شیراز |||| ||||

رئیس همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی از برگزاری همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی در جنبه های مختلف، آموزش زبان انگلیسی نظیر ترجمه و سایر موضوعات مرتبط با زبان انگلیسی در موسسه آموزش عالی «زند» شیراز خبر داد .

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی مخبری، امروز 21 اردیبهشت در نشست خبری نخستین همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی، که با حضور خبرنگاران در دانشگاه «زند» شیراز برگزار شد، گفت: این همایش  در روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود. 

او با اشاره به اینکه باید برای توسعه علم و دانش با همایش های مختلف و پژوهش  کارهایی  را دنبال کنیم، افزود: توسعه علم پژوهش و افزایش آموزشی جامعه یکی از مولفه های دانشگاه است .

وی با اشاره به اینکه جز موسسات پیشتاز و پیشرو است، اظهار کرد: دانشجویی که در این موسسه تحصیل می کند در مهارت آموزی هم تسلط پیدا می کند و علاوه بر مدرک تحصیلی، مدرک مهارت را هم دریافت کند.

مخبری همچنین اضافه کرد : حل مسائل و موضوعاتی که جامعه با آن روبروست یکی از اهداف این دانشگاه است.

HRS 4006 min

اوبا بیان اینکه  دانشجویان علاوه بر توانایی علمی، پژوهشی مهارت داشته باشد، عنوان کرد :هدف این دانشگاه این است که دانشجویان کار آفرینی به جامعه معرفی کند.

مخبری همچنین به این موضوع اشاره کرد که این همایش از سال 98 به مدت 2 سال برنامه ریزی شده است و در کشور و خارج از کشور اطلاع رسانی شده است.

این همایش دومین همایشی است که توسط دانشگاه «زند» شیراز برگزار می شود، در سال 96 همایش در خصوص زبان و ادبیات فارس برگزار شد و طوری برنامه ریزی شده است که این همایش ادامه یابد.

او با بیان اینکه  پژوهشگران زیادی با همایش در ارتباط بوده اند ادامه داد : ما به عنوان یک موسسه غیرانتفاعی در کنار دانشگاه شیراز و سایر دانشگاه های استان فعالیت علمی داریم.

مخبری اضافه کرد: گسترش فضای عمومی و مجازی باعث شده است که نیاز به استفاده از آخرین دستاوردها که به زبان انگلیسی بوده است، احساس شود.

پذیرفته شدن ۲۰۰مقاله در همایش

همچنین ناصر رشیدی در این نشست گفت: با توجه به مقاله های ارسال شده ،بالغ بر ۲۰۰ نفر مقالاتشان پذیرفته شده است و یکصد نفر هم در کنفرانس ثبت نام کرده اند که مقاله ندارند.

دبیر علمی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی  افزود : این همایش به صورت یک روزه برگزار می شود.

او  با بیان به این که نیاز به زبان انگلیسی احساس شده است ادامه داد :زبان انگلیسی به عنوان زبان توسعه شناخته شده است.

دبیر علمی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با تاکید بر اینکه بستری فراهم می شود که دانشجویان با استادان آشنا می شوند، اضافه کرد: بسیاری از موضوعات پژوهشی بعدی از این کنفرانس ها بیرون می آید.

اوعنوان کرد :  فراخوان اعلام شده و مقالاتی دریافت کردیم .

همچنین با توجه به دریافت مقالات داوران به خوبی ارزیابی و 200 مقاله را پذیرفتند .

رشیدی با بیان این که در این همایش چهار کارگاه با موضوعات مربوطه برگزار می شود،تصریح کرد : همچنین سه سخنران کلیدی داریم که هر کدام در یکی از موضوعات سخنرانی می کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
939 کلیک ها  سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 13:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا