• مشفقیان خبر داد :

برگزاری همایش« حوزه انقلابی ، حوزه منتظر» در عرصه علمی ،پژوهشی و هنری

برگزاری همایش« حوزه انقلابی ، حوزه منتظر» در عرصه علمی ،پژوهشی و هنری
   
برگزاری همایش« حوزه انقلابی ، حوزه منتظر» در عرصه علمی ،پژوهشی و هنری |||| ||||

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز ۱۸اردیبهشت در نشست خبری  با اشاره به اینکه شهرداری شیراز با افتخار در بعد اجرایی همایش همکاری می کند، تاکید کرد: این همایش در عرصه های علمی و پژوهشی و هنری برگزار می شود.

به گزارش راستین آنلاین مصطفی مشفقیان در نشست خبری سومین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: تلاش و کوشش انقلابی برای ترویج روحیه انقلابی و مهدوی در میان حوزه های علمیه مشهود است.

 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز با افتخار در بعد اجرایی همایش همکاری می کند، تاکید کرد: این همایش در 2 عرصه علمی و پژوهشی و هنری برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه این همایش در رشته های شعر، داستان و روایت، خاطره نویسی، اینفوگرافی و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می شود، اظهار کرد: آثار توسط طلبان و روحانیون جمع آوری می شود.
 
وی با اشاره به اینکه در دور دوم هم از حوزه های علمی نجف اشرف و کربلای معلی هم آثار علمی و پژوهشی دریافت شد و همایش چهارم به صورت بین المللی برگزار می شود، تاکید کرد: تولیدات علمی و پژوهشی که در دور اول و دوم جمع آوری شده است در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه و کتاب آن هم در همایش سوم رونمایی می شود.
 
مشفقیان با اشاره به اینکه این همایش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: در دور گذشته 350 اثر هنری و حدود 800 اثر علمی و پژوهشی دریافت شد و تصور اینست که به خاطر کشوری شدن این همایش تعداد آثار افزایش یابد.
 
مشفقیان با تاکید بر اینکه 30 شهریور پایان مهلت ارسال آثار است و عزیزان می توانند از طریق سامانه hamayeshhf.com نسبت به ارسال آثار اقدام کنند، اضافه کرد: در 2 دور اول نمایشگاه دستاوردهای همایش برپا شد و امسال هم برپا می شود.
 
بر اساس این گزارش در ادامه، «معین سامانیان»، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس هم گفت: حوزه علمیه «منصوریه» و شهرداری شیراز برای برپایی این همایش پای کار آمدند و این همایش با توجه به تشدید بحران کرونا شاهد برگزاری این همایش نبودیم و امسال با یک شکوه جدی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  108
644 کلیک ها  یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 14:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا