آغاز فرآیند واکسیناسیون آتش نشانان شهر شیراز

آغاز فرآیند واکسیناسیون آتش نشانان شهر شیراز
   
آغاز فرآیند واکسیناسیون آتش نشانان شهر شیراز |||| ||||

گروه آتش نشانان شیراز امروز واکسن مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند و امید است با برنامه ریزی صورت گرفته تمامی آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.

به گزارش راستین آنلاین رئیس  سازمان آتش نشانی عنوان کرد: نیرو‌های آتش‌نشان از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، جان بر کف با ضدعفونی سطح شهر به کمک حافظان و مدافعان سلامت آمدند تا نقش مؤثری را در راه ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس داشته باشند.

او افزود: آتش نشانان به اقتضای شغلشان، زندگی شبانه روزی و حضور در کنار یکدیگر، بیشتر دستخوش این بیماری بوده و علی رغم مبتلا شدن آن‌ها به بیماری کرونا با اراده خستگی‌ناپذیر به خدمت رسانی به شهروندان ادامه دادند.

قانع با اشاره به اینکه آتش نشانان نیز در روز‌های سخت شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان حضور موثر داشتند، ادامه داد: آتش‌نشانی شیراز از اسفند ماه ۱۳۹۸ در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور پیدا کرده و به عنوان یکی از سازمان‌های فعال در امر ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات لازم اقدامات موثری را در راستای مقابله با کرونا در سطح شهر شیراز انجام داده است.

او با تاکید بر حضور فیزیکی آتش نشانان در حوادث مختلف و ارتباط مستقیم با حادثه دیدگان و افراد جامعه تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا آتش نشانان در شهر شیراز به بیش از ۱۳ هزار عملیات اعزام شدند.

قانع همچنین افزود: برای پیشگیری از ابتلای نیرو‌های آتش نشانی به ویروس کووید ۱۹، از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه با تلاش و پیگیری‌های انجام شده و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به واکسیناسیون پرسنل آتش نشانی صورت پذیرفته و طی یک فرایند برنامه ریزی شده کل آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
627 کلیک ها  پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1400 13:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا