ادامه فعالیت اصناف به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد

ادامه فعالیت اصناف به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد
   
ادامه فعالیت اصناف به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد |||| ||||

استاندار فارس گفت :رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است و ادامه فعالیت اصناف از بیستم بهمن سال جاری، به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد.

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه نشست بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در فارس ضمن تاکید بر استمرار برگزاری جلسات علمی ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ گفت: نتیجه مصوبات نشست های علمی ستاد دانشگاهی کرونا به ستاد استانی ارسال و با توجه به وضعیت موجود تصمیم گیری می شود تا هر چه سریعتر از وضعیت کنونی فارس خارج شویم.
 
او با بیان اینکه اهمیت نظارت بر اصناف با همکاری نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است و ادامه فعالیت اصناف از بیستم بهمن سال جاری، به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به فراهم سازی زیرساخت های سامانه حضور و غیاب تمامی ادارات و سازمان ها در خصوص پایش واکسیناسیون کارکنان افزود: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند با اعزام نمایندگانی از دانشگاه، گروه های داوطلب، بسیج و موسسه طب متعالی به ادارات، سازمان ها، ارگان ها و نهادها، نسبت به تزریق واکسن علیه کروناویروس در محل کار اقدام کند.
 
استاندار فارس فعالیت تمامی رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های استان را نیز به صورت بیرون بر اعلام کرد. دکتر ایمانیه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دقیق به مردم استان در خصوص بیماری کووید ۱۹ از برنامه ریزی برای پخش ویژه برنامه کرونا با حضور اساتید دانشگاه با ارائه تحلیل های علمی در خصوص خطرات بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید اُمیکرون و نقش واکسیناسیون به ویژه دُز سوم در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کروناویروس، در صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد.
 
او ضمن اعلام استفاه از بیلبوردها و بنرهای سطح شهر برای اطلاع رسانی در خصوص بیماری کووید ۱۹ با همکاری تمامی سازمان ها و ادارات افزود: ضرورت دارد تمامی ادارات و سازمان ها برای رهایی از این بحران با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری کامل داشته باشند.
 
استاندار فارس با بیان نقش و اهمیت مراقبت در منزل در کاهش مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند از همکاری حداکثری موسسه طب متعالی استفاده کند.
 
ایمانیه همچنین آمادگی مجموعه استانداری فارس را برای افزایش همکاری ها و پیگیری مصوبات علمی مدیریت کروناویروس و برای خروج از وضعیت کنونی استان اعلام کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
493 کلیک ها  شنبه, 16 بهمن 1400 13:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا