فرماندار جدید سپیدان معرفی شد

فرماندار جدید سپیدان معرفی شد
   
فرماندار جدید سپیدان معرفی شد |||| ||||

  با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید سپیدان برگزار و طی آن حسن همتی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

 
به گزارش راستین آنلاین در این آئین که در محل فرمانداری سپیدان برگزار شد، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در سخنانی با اشاره به اولویت های پیش رو اظهار داشت: با همدلی، اتحاد، انسجام و هم افزایی می توان اولویت های نظام را در سال 1400دنبال کرد.
او افزود: تحقق شعار سال و مانع زدایی از تولید یکی از اولویت های مهم ما در سال 1400خواهد بود که انتظار می رود فرمانداران در این عرصه با مدیریت صحیح در پشتیبانی از تولید، گام های ارزنده ای بردارند.
احمدی زاده افزود: در این راستا کمیته هایی به دستور استاندار برای احصای مشکلات تولید تشکیل خواهد شد.
او مدیریت بیماری کرونا را دومین اولویت معرفی کرد و گفت: به هر حال این بیماری ظاهرا همچنان هست و باید خود را با این شرایط وفق دهیم اما از مدیران ارشد انتظار داریم با رعایت تمهیدات به خوبی این بیماری را مدیریت کنند.
معاون استاندار فارس انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 28خرداد 1400را دیگر اولویت نظام معرفی کرد و گفت: ما از ابتدای انقلاب بیش از 40انتخابات را پشت سر گذاشتیم که از افتخارات نظام است و مردم می توانند در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند.
احمدی زاده با اشاره به تمهیدات انجام شده برای انتخابات پیش رو تصریح کرد: وظیفه همه ما تلاش برای مشارکت حداکثری در این مسوولیت اجتماعی بزرگ است چراکه هر چه مشارکت بالا رود انسجام و اقتدار نظام نیز بیشتر خواهد شد.
او با تقدیر از عملکرد فرمانداری سپیدان در آمار بالای ثبت نام شوراها نیز گفت: با توجه به آمارها به نظر می رسد که شهرستان سپیدان در این زمینه و جذب مشارکت کاندیداها موفق عمل کرده که جای تقدیر دارد.
احمدی زاده خواستار رعایت مر قانون در انتخابات شد و گفت: باید از رای مردم صیانت کرد و بدانیم رای مردم حق الناس است لذا در حفظ سلامت انتخابات بکوشیم.
به گفته احمدی زاده سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم چهار شاخصه ای است که باید در انتخابات پیش رو مد نظر قرار داد.
او تاکید کرد: اتاق فکر دشمن امروز سرمایه اجتماعی ما که مردم هستند را هدف قرار دادند تا آنها را در این مشارکت و حرکت بزرگ اجتماعی ناامید کنند لذا باید هوشیار بود و بر طبل ناامیدی ها نکوبید و اقدامات خوب نظام را نیز بازگو کرد.
احمدی زاده همچنین گفت: از فرمانداران نیز انتظار می رود با رویکرد اعتدال و عقلانیت و به دور از احساسات وظایف خود را انجام دهند و تا روز پایانی دولت با اقتدار و انسجام کار را جلو ببرند.
او فرمانداران را محور اتحاد و انسجام در شهرستان ها عنوان کرد و با تقدیر از تلاش های مهندس جوادی فرماندار سابق سپیدان گفت: با توجه به تنگناهای موجود، پذیرش مسوولیت حقیقتا دشوار است.
او با اشاره به سوابق همتی فرماندار جدید سپیدان نیز افزود: فرماندار جدید سپیدان دارای سوابق و تجربیات مناسبی در عرصه مدیریتی است ضمن اینکه فرزند شهید است و ما نیز باید کمک کنیم که خانواده شهدا را در انتصاب ها مد نظر قرار دهیم.
او خواستار کمک همه جانبه مدیران به فرماندار سپیدان شد و افزود: آقای همتی هم سوابق کاری خوبی دارد و هم دلسوز و پای کار است لذا با همدلی و وحدت همگان می توان روز به روز شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.
حسن همتی فرماندار جدید سپیدان نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا گفت: با بهره گیری از منویات رهبر انقلاب در چهارچوب برنامه های نظام اسلامی کار را در شهرستان سرافراز سپیدان پیش خواهیم برد.
 
او افزود: امروز هر چه داریم به برکت شهدا و ایثارگران است و امید داریم طوری در شهرستان کار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.
او با اشاره به انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم است و ما نیز در شهرستان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام خواهیم داد.
همتی با اشاره به ظرفیت های صنعتی و گردشگری سپیدان خواستار توجه بیشتر مسوولان به این امر شد و گفت: با کمک و همدلی می توان در تحقق شعار سال و مانع زدایی از تولید موفق عمل کرده و سپیدان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
او که فرزند شهید همتی از شهدای جنگ تحمیلی است به خدمت پدر شهید خود در سپیدان نیز اشاره کرد و گفت: ایشان نیز در سالهای قبل از شهادت در دهه شصت توفیق خدمت در شهرستان سپیدان را داشت و این توفیق امروز برای بنده دست داده که امیدوارم طوری عمل کنیم که موجبات رضایت مردم فراهم شود.
همتی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو یک وظیفه ملی دانست و افزود: در این راستا به فضل خدا تلاش خوبی در سپیدان انجام شد به طوری که در تمام مناطق، ثبت نامی داریم.
او تاکید کرد: با کمک و همدلی سعی می کنیم که وظیفه خود را در انتخابات به نحو احسن انجام دهیم.
در پایان این آیین با تقدیر از جوادی فرماندار سابق سپیدان، حسن همتی به عنوان فرماندار جدید سپیدان معرفی شد.
 لازم به ذکر است حسن همتی پیش از این سوابقی چون معاون سیاسی فرماندار شیراز، سرپرست فرمانداری سپیدان، معاونت سیاسی فرمانداری سپیدان و... را در کارنامه خود داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1189 کلیک ها  پنج شنبه, 26 فروردين 1400 13:06
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا