​ فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات/واجدین شرایط می توانند ثبت نام کنند

​ فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات/واجدین شرایط می توانند ثبت نام کنند
   
​ فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات/واجدین شرایط می توانند ثبت نام کنند |||| ||||

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بهره گیری حداکثری از توان فارغ التحصیلان مستعد و متعهد، در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان واجد شرایط رشته‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مخابرات و حقوق، نسبت به جذب نیروی امریه سربازی (کارشناسی ارشد و دکترا) در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و به شکل بومی، اقدام کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین پانزدهمین مرحله فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران و مراکز استانها از ساعت 10 صبح چهارشنبه 25 فروردین آغاز و تا ساعت 10 صبح اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.
 
بر همین اساس فاغ التحصیلان واجدشرایط رشته‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مخابرات و حقوق می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین ماه با مراجعه به سایت https://amrieh.ict.gov.ir/sitepages/Home.aspx نسبت به نام نویسی و ثبت نام اولیه اقدام کنند. 
 
در این مرحله از فراخوان، زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود.
 
گفتنی است در پانزدهمین فراخوان جذب نیروهای امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های تحصیلی ذکر شده برای گذراندن دوره امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد پذیرش می باشند و به منظور حفظ عدالت و نظم در روند جذب، مراجعات حضوری و تلفنی به هیچ وجه پاسخ داده نخواهد شد و تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش از طریق سامانه مذکور صورت می گیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
420 کلیک ها  چهارشنبه, 25 فروردين 1400 15:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا