تربیت انسان صلح جو مطلوب تر از تربیت انسان جنگجو ست/درطول تاریخ هیچ جنگی برنده نداشته است

تربیت انسان صلح جو مطلوب تر از تربیت انسان جنگجو ست/درطول تاریخ هیچ جنگی برنده نداشته است
   
تربیت انسان صلح جو مطلوب تر از تربیت انسان جنگجو ست/درطول تاریخ هیچ جنگی برنده نداشته است |||| ||||

استاندار فارس با بیان اینکه حرف و زبان هنر،ادبیات و اندیشه بسیار عمیق تر و تاثیرگذارتر از هرزبانی است گفت: درطول تاریخ هیچ جنگی برنده نداشته است.

به گزارش راستین آنلاین،عنایت اله رحیمی که در جلسه دیدار  نوروزی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و جمعی از فرهنگ وران و هنرمندان استان سخن می گفت،با تاکید بر لزوم تربیت نسل آینده بر مدارصلح،دوستی و برادری گفت:تربیت انسان صلح جو به مراتب مطلوب تر از تربیت انسان جنگجواست.

وی افزود:به حرکت درآوردن جامعه برمحورصلح و دوستی رسالت اهالی فرهنگ و هنراست.

استاندار فارس اجرای موزه هنر شیراز وافزایش بودجه موزه دفاع مقدس را از جمله فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: به اثری فاخر و ماندگار برای ارائه به آیندگان در شهر شیراز نیاز داریم و هم اکنون موزه مشاهیر و موزه منطقه ای در حال اجراست.

رحیمی گسترش هفته های فرهنگ و هنر در میان شیراز و کشور های مختلف را از جمله اهداف فرهنگی عنوان کرد و افزود: ایجادپردیس هنردرشیرازپیشنهادخوب و قابل اجرایی است.

رحیمی دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی درسال های گذشته گفت: اجرای خط دوم آبرسانی و اجرای تصفیه خانه های 600هزار نفری  از جمله فعالیت های موفق عمرانی در استان است.

وی افزود :جهش تولید و رشد تولید از جمله مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال‌جاری بوده است که خاصه در بخش صنعت آلومینیوم و فولاد استان فارس تاثیر گذار بوده است.

رحیمی افزایش تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده را از دیگر فعالیت های موفق در مواجه با بیماری کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: اعتقاد دارم اوازه بلند شیراز و استان فارس از هنرمندان و فرهنگوران سرچشمه گرفته است.

گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات جمعی از فرهنگ وران و هنرمندان پایان یافت.

انتهای پیام /  101
873 کلیک ها  یکشنبه, 08 فروردين 1400 11:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا