• حقیقی جانشین رئیس ستاد کرونای شیراز خبر داد:

منع تردد در شیراز تشدید می شود

منع تردد در شیراز تشدید می شود
   
منع تردد در شیراز تشدید می شود |||| ||||

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و رئیس جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم و اصناف شریف شیراز در مدیریت بیماری کرونا در ماه‌های گذشته، از شیب ملایم صعودی بیماری در شهرستان خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین عبدالرسول حقیقی خاطرنشان کرد: از مردم شریف انتظار می رود با حمایت خود از طرح محدودیت‌های تردد، مانع از اوج‌گیری مجدد بیماری و ورود شهر به پیک جدید آن در آستانه نوروز ۱۴۰۰ گردند.
 
او حفظ سلامت و آرامش شهروندان را از اولویت‌های ستاد شهرستان برشمرد و تاکید کرد: از امروز کلیه مبادی ورودی شهر شیراز توسط پلیس راه و نیروی انتظامی کنترل می‌شود و تحت هیچ شرایطی به خودروهای دارای پلاک غیربومی استان فارس بدون برگ تردد از مراجع ذیصلاح که معرف ضرورت سفر باشد، اجازه تردد داده نخواهد شد.
 
 معاون فرماندار با اشاره به فشارهای اقتصادی که اصناف شریف شیراز در تعطیلی‌های طولانی مدت دوران کرونا متحمل شده‌اند یادآور شد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شریف شیراز و مسئولین، در اجرای طرح تشدید محدودیت ها، موفقیت نسبی شهرستان در مدیریت بیماری کرونا تداوم داشته باشد تا شاهد تعطیلی مجدد اصناف در ماه‌های منتهی به سال نو نباشیم.
 
حقیقی بار دیگر ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور در مدیریت شایسته مبادی ورودی در مدت اجرای طرح محدودیت های هوشمند، بر جدیت هرچه تمامتر برای مقابله با ترددهای غیرضروری خودروهای غیر بومی و برگرداندن آنان و همچنین اعمال جرائم نقدی ای ۵۰۰ هزار تومانی در ماه‌های آتی تاکید کرد.
جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز با اشاره به گردشگرپذیری شیراز به ویژه در ایام نوروز، از امکان بازگشت دوباره شرایط به روزهای پیک بیماری و افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا ابراز نگرانی کرد و اعمال شدید محدودیت‌ها را تنها راه مقابله با ورود به پیک چهارم برشمرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1045 کلیک ها  دوشنبه, 20 بهمن 1399 16:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا