طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران با پیگیری های نماینده شیراز و زرقان

با پیگیری ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس، طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران به رئیس مجلس ارائه شد.

 
به گزارش راستین آنلاین در این طرح و بنا به خواسته نمایندگان امضا کننده، پرستاران شرکتی به قراردادی و قراردادی ها به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.
 
این طرح که با پیگیری ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس، دنبال می شد به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس رسید و به قالیباف رییس مجلس ارسال شد.
 
ابراهیم عزیزی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به سختی کار پرستاران و لزوم حمایت بیشتر از سپیدپوشان فداکار عرصه سلامت، این طرح را به قید دو فوریت تقدیم هیات رییسه مجلس کردیم.
 
او افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات پرستاران است و به خوبی به شرایط سختی که این عزیزان در شرایط فعلی و بیماری کرونا با آن مواجه هستند، واقف است و از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از آنان استفاده می کند.
 
عزیزی با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، تصریح کرد: به میمنت و مبارکی این میلاد با سعادت، امیدواریم این اقدام مجلس موجب انگیزه بیشتر در این قشر زحمتکش شده و در حل مشکلات آنها موثر واقع شود.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
566 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 22:04
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا