• جوانترین فرمانده کشور:

در پرداخت وام ازدواج تعجیل شود

جوانترین فرمانده کشوردر نشست خبری تشریح دستاورد های پویش مهر ماندگارگفت: بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان سخت‌گیری نکنند وبه منظور رفع مشکلات جوانان درپرداخت این وام تعجیل شود.

 
به گزارش راستین آنلاین مهرشادسهیلی ایلامی با ببان اینکه فقر و تبعیض جوانان را متلاشی کرده گفت؛ از مسئولین مربوطه خواهش داریم، که در وام ازدواج جوانان تعجیل کنند، و پرداخت این وام را تا شش ماه به تاخیر نیندازند.
 
او با اشاره به اهمیت ازدواج در دین اسلام، اظهار کرد: ازدواج از امور مستحب مورد تاکید در دین مبین اسلام بوده و احادیث متعددی از پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت بزرگوار آن حضرت در رابطه با ترغیب و تشویق به ازدواج و مذمت ترک آن بیان شده است. 
 
او تصریح کرد: همچنین ازدواج از جمله مظاهر زندگی اجتماعی انسان و امری الهی است و سنت پیامبر و بزرگان دین محسوب می شود و علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسی و عاطفی فرد نیازهای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی او را نیز تنظیم می کند. 
 
فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) افزود: از آنجایی که ازدواج هنجاری بایسته در تمامی جوامع بشمار میآید، برای همین تاخیر در این امر مهم تبعات نامطلوبی برای فرد و جامعه به همراه دارد و بروز چالش های متعدد روحی و روانی و ناهنجاری‌های اجتماعی را موجب می شود. 
 
سهیلی خاطرنشان کرد: در این راستا، فراهم آوردن بستر های لازم برای ازدواج جوانان و تشکیل خانواده دارای اهمیت اساسی بوده و تمام دستگاه هایی که در رابطه با مسایل مربوط به جوانان به ویژه ازدواج دارای وظایف قانونی هستند بایستی در مهیا نمودن شرایط برای تشکیل خانواده تمام سعی خود را به کار گیرند. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1020 کلیک ها  دوشنبه, 24 آذر 1399 11:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا