تمدید 2 ماهه کارت هوشمند رانندگان برون شهری فارس

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تمدید 2 ماهه کارت هوشمند رانندگان مسافر و کالای استان فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین محمد صباحی افزود : به منظور کاهش مراجعات غیر ضروری و پیش گیری از شیوع کرونا کارت هوشمند رانندگان کالا و مسافر فعال استان فارس که اعتبار آن به پایان رسیده است به مدت 2 ماه تمدید شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطر نشان ساخت: با هماهنگی بعمل آمده با دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تاریخ 16 آذرماه سال جاری امکان تمدید کارت هوشمند رانندگانی که در بخش کالا و مسافر فعال بوده و اعتبار آنها به پایان رسیده به صورت سیستمی به مدت حداکثر 2 ماه میسر گردیده است.

وی در پایان گفت: رانندگان فعال دارای کارت هوشمند برای تمدید کارت خود نیاز به حضور در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ندارند و این کارتها به صورت سیستمی تمدید گردیده است.

این گزارش حاکی از آن است که بیش از 57 هزار راننده در بخش کالا و نزدیک به 6 هزار و 500 راننده در بخش مسافر استان دارای کارت هوشمند می باشند که فارس در این زمینه رتبه برتر کشوری را داراست.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
692 کلیک ها  جمعه, 21 آذر 1399 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا