اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک 

     ارتقاء سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. 

 
 به گزارش راستین آنلاین مشارکت در کارهای اقتصادی سر لوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گیرد . 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: مشارکت در کارهای اقتصادی سر لوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گیرد، تا در این راه از تمام توان علمی و تحقیقاتی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌‌های موجود نهایت استفاده شود. 
 
محمدمهدی فداکار، در سفر به استان فارس از واحد‌های دانشگاهی شیراز، مرودشت ، جهرم،کازرون، ممسنی و مرکز خفر بازدید ودر جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حضور روسای واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار شد، شرکت کرد.
 
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان به اینکه باید معاملات اقتصادی را با در نظر گرفتن تمام جوانب دنبال کنید و اگر نیاز به مصوبه باشد، ما در این راستا کمک می کنیم افزود : تغییر کاربری زمین‌های دانشگاه و همه فعالیت‌ها به ویژه فعالیت‌های اقتصادی مستند سازی و شفاف سازی را جدی بگیرید.
 
فداکار خطاب به روسای واحدها و مراکز دانشگاهی اظهار کرد: تبدیل به احسن املاک و مستغلات، کشت گیاهان دارویی، رصد کردن پروژه‌های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مشارکت در کارهای اقتصادی را سر لوحه کاری خود قرار دهید و از تمام توان علمی و تحقیقاتی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.
 
او با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد:  مسئولان دانشگاه خیرین را شناسایی و با برگزاری جلسه، ارتباط مؤثر، با معرفی واحدها و مراکز دانشگاهی از کمک خیرین در امور دانشگاه استفاده کنند.
 
همچنین فداکار در این جلسه پای صحبت‌های تک تک روسای واحدها و مراکز نشست و به تمام سوالات پاسخ داد و در خصوص مشکلات موجود نیز به بیان راهکارها پرداخت. 
 
گفتنی است فداکار به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از بخش‌های مختلف واحدهای شیراز، جهرم، مرودشت، ممسنی، کازرون و مرکز خفر بازدید کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1133 کلیک ها  جمعه, 14 آذر 1399 22:05
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا