توسعه صنعت هوایی و بالگرددر فارس / تفاهم نامه همکاری سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و استانداری فارس امضا شد

با حضور عنایت الله رحیمی استاندار فارس و امیر خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تفاهم نامه همکاری فناورانه و صنعتی، منعقد شد.

به گزارش راستین آنلاین این تفاهم نامه پیرو بازدید استاندار فارس و هیئت همراه از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران در تاریخ ۳/ ۹۹/۹ ما بین دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس و سرتیپ دوم ستاد امیر افشین خواجه فرد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی به امضاء رسید.
 
براساس این تفاهم نامه ، طرفین توافق نمودند جهت راه اندازی مرکز تعمیرات بالگردی و ساخت قطعات بالگردی در استان فارس ، امکانات و توانمندی های خود را به اشتراک بگذارند که برای تحقق این منظور، سازمان صنایع هوایی ، توانمندی ها و ظرفیت های فناورانه و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار خواهد گذاشت و استانداری فارس نیز درخصوص تخصیص فضای فیزیکی و امکانات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی مساعدت لازم را انجام خواهد داد.
 
این بازدید دو ساعته در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) صورت گرفت که استاندار فارس و هیات همراه از مراکز مختلف تولید، قطعه سازی و تعمیرات اساسی بالگردهای این شرکت از نزدیک دیدار کردند و در جریان توانمندی های ساخت و تعمیرات بالگردهای کشور قرار گرفتند.
 دو نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی فارس در این بازدید حضور داشتند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
421 کلیک ها  جمعه, 07 آذر 1399 01:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا