• رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

حرکت هدفمند مجمع نمایندگان فارس با نیاز سنجی پروژه ها در افق1400

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از برگزاری نشست پیگیری اعتبارات استان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل بودجه، مجمع نمایندگان فارس در تهران با جدیت پیگیر اعتبارات استان است.
 
او با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان فارس در خصوص پیگیری اعتبارات استان فارس گفت: در این نشست پروژه های کلان و خرد استان مورد بررسی قرار گرفته است تا اقدامات لازم برای جذب بودجه آن انجام شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین گفت: در این نشست اولویت های ماده 23 که ردیف بودجه داشته و نیازمند اعتبار هستند، بررس و مقرر شد ضمن بررسی توسط نمایندگان و اولویت بندی در جلسات بعد مجمع ارائه و اقدام مقتضی صورت گیرد.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: پروژه های حوزه سرزمینی که نیاز به اعتبار داشته یا باید اجرا شود، مشخص شده تا با توجه به فصل بودجه ریزی بتوان اعتبار لازم را برای آن جذب کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین از تهیه طرحی برای حرکت هدفمند مجمع نمایندگان در نیازسنجی و اولویت بندی پروژه های استان خبر داد.
 
ابراهیم عزیزی گفت: بیش از 5هزار پروژه بزرگ و کوچک دارای کد و ردیف بودجه در استان فارس وجود دارد که باید به سامان برسد اما اینکه کدام پروژه باید در اولویت قرار گرفته و با توجه به بودجه تخصیصی به بهره برداری برسد، نیازمند یک نقشه هدفمند، منطقی و هوشمندانه بود.
 
او از عزم نمایندگان استان برای تهیه این نقشه راه خبر داد و گفت: پس از تهیه سندی جامع از پروژه های مختلف استان فارس، اطلاعات این سند در اختیار18 نماینده استان قرار خواهد گرفت تا آنها نیز در 3جدول متفاوت پروژه های مربوط به شهرستان خود را با توجه به اولویت و نیاز منطقه، دسته بندی کرده و به ترتیب در جداول یک، دو و سه با درجه اهمیت درج کنند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تاکید کرد: اهمیت این جدول 3گانه از آنجاست که هر نماینده می داند در تخصیص بودجه 1400کل کشور، کدام پروژه ها با توجه به نیاز مردم و شهرستان در اولویت است و همین موضوع تلاش نمایندگان برای به سرانجام رساندن پروژه ها را هدفمند می کند و طبیعتا پروژه های مورد نیاز سریع تر به بهره برداری خواهد رسید.
 
عزیزی با اشاره به همدلی و تعامل بی نظیر 18نماینده استان فارس در تحقق اهداف بلند و زیربنایی خاطرنشان کرد: به فضل خدای متعال امروز این همدلی انگیزه ای برای حرکت های بزرگ در جهت رشد و توسعه استان فارس شده که جا دارد از تک تک نمایندگان به دلیل نگاه علمی، خردمندانه و هوشمندانه آنها به مسائل استان و کشور، تقدیر کرد.
 
لازم به ذکر است بیش از 5هزار پروژه در سراسر استان فارس با پیشرفت فیزیکی صفر تا 90درصد وجود دارد که برخی سالهاست راکد مانده و نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و قدرتمند برای تکمیل آنهاست.
 
برنامه جدید و ابتکاری مجمع نمایندگان استان فارس برای تکمیل پروژه ها و تقسیم آنها به 3اولویت درجه یک، دو و سه می تواند تا حد زیادی گره گشای روند تکمیل پروژه های مذکور باشد چراکه هر نماینده با آگاهی و اطلاعات دقیق از پروژه های شهرستان خود، می تواند پیگیر تامین منابع مالی آن در بودجه سال 1400کل کشور باشد.
 
این اقدام می تواند الگویی برای سایر نقاط کشور نیز قلمداد شود.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
437 کلیک ها  شنبه, 01 آذر 1399 16:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا