انسداد جاده فیروزآباد - جم تا۱۵ اسفند/پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اعلام کرد که با توجه به تداوم عملیات عمرانی، محور جم-فیروزآباد در هر ۲ باند رفت و برگشت، تا ۱۵ اسفند مسدود خواهد بود.

علیرضا راستیار با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های قبلی پیرامون اجرای پروژه اصلاح و بهسازی محور مواصلاتی بین فیروزآباد و جم، گفت: این پروژه از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است و هم اینک با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، تداوم دارد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین  به نقل از راهداری فارس، راستیار با بیان اینکه این پروژه شامل بهسازی و روکش آسفالت  ۲۷ کیلومتر از محور فیروزآباد- جم است، گفت: این پروژه در زمان تعیین شده، یعنی نیمه اسفند به پایان خواهد رسید و از ۱۶ اسفند ترافیک در آن جریان خواهد یافت.

مدیرکل راهداری فارس گفت: این پروژه با توجه به خرابی گسترده رویه آسفالت، با هدف تثبیت، لکه‌گیری و روکش آسفالت و اصلاح رویه راه شریانی و ارتقاء ایمنی و کیفیت، با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

راستیار خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک بسیار بالا، تردد خودروهای سنگین، شرایط جغرافیایی منطقه و .... رویه آسفالت در این مسیر دچار مشکلات فراوانی شده و ایمنی و کیفیت تردد را دچار مخاطراتی کرده بود.

مدیرکل راهداری فارس اضافه کرد: این پروژه به دلیل آنکه محور فیروزآباد-جم، یک مسیر شریانی و ترانزیتی و متصل کننده قطب انرژی کشور یعنی منطقه جم و عسلویه، به فارس و مرکز کشور محسوب می‌شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تلاش شده است که در کوتاهترین زمان ممکن اجرا شود.

راستار با یادآوری اینکه، تردد در محور یاد شده، از روز شانزده اسفند، امکان پذیر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه، شاهد بهبود و ارتقاء ایمنی تردد و سطح سرویس به کابران جاده‌ای در به سطحی مطلوب باشیم.

انتهای پیام /  108
169 کلیک ها  یکشنبه, 30 بهمن 1401 08:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا