شهردار مشهد؛ اجرای پروژه های ترافیکی در شهر یک الزام است

شهردار مشهد اجرای طرح های ترافیکی را بر اساس وضعیت جمعیتی شهر و همچنین طرح جامع حمل و نقل و اسناد بالا دستی، یک الزام دانست.

به گزارش راستین آنلاین،  محمد رضا کلائی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، رییس پلیس راهور استان و معاونان شهردار برگزار شد، با طرح این مسائل که برای برخی احداث این حجم تقاطع غیر همسطح و پل مورد سوال است و برای برخی دیگر و این سوال مطرح می شود که چرا پیاده محوری مورد توجه قرارگرفته است؟ گفت: مدیریت شهری پروژه های حوزه حمل و نقل و ترافیک را براساس مطالعات طرح جامع حمل و نقل و اسناد بالادستی برنامه ریزی، اولویت بندی و اجرا می کند.
وی با بیان اینکه نمی توان جمعیت 700-800 هزارنفری منطقه دوازده را نادیده گرفت، اظهارکرد: با توجه به این حجم جمعیت نمی توان پروژه تقاطع غیر همسطح آزادگان و خلیج فارس را اجرا نکرد.
کلائی تصریح کرد: شاید امروز در این منطقه با مشکل ترافیکی نشویم اما اگر این پروژه ها اجرا نشود درآینده دچار مشکل خواهیم شد لذا با توجه به این موضوع و قول هایی که به مردم داده ایم، موظف هستیم تا این پروژه ها را اجرا کنیم.
شهردار مشهد با تاکید به اینکه برای اجرای پروژه های عمرانی با این حجم نیازمند چند عامل هستیم، خاطرنشان کرد: اولین عامل هماهنگی موجود در میان معاونت های مختلف شهرداری است، زیرا اگر بودجه تامین نشود و مباحث شهرسازی و سایر موارد مورد توجه قرار نگیرد، پروژه ها به سرانجام نمی رسد که خوشبختانه شاهد هماهنگی و همکاری بسیار خوبی میان معاونت ها و در مجموع شورای اداری شهرداری هستیم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل وجود مدیریت و عقلانیت در شورای شهر است که در این زمینه از حمایت های شورای شهر تشکر می کنم.
کلائی گفت: دو سال قبل که می خواستیم پروژه دوربرگردان آیت الله هاشمی رفسنجانی را آغاز کنیم شاید این اعتماد وجود نداشت که بتوانیم این میزان از پروژه های عمرانی را اجرا کنیم اما اکنون این اعتماد وجود دارد، به گونه ای که شورای شهر پروژه های بزرگی را برای اجرا به شهرداری ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه شهرداری پای کار است، افزود: پروژه برقی سازی سیتم حمل و نقل کار کوچکی نیست که شورای شهر طرح داده و آن را مصوب کرده است که ما نیز باورش را در مدیریت شهری ایجاد خواهیم کرد و در همین دوره پروژه برقی سازی سیستم حمل و نقل را آغاز خواهیم کرد.
شهردارمشهد اضافه کرد: در این مسیر به یاری خداوند و توجهات حضرت رضا (ع) نیازمندیم که این موضوع وابسته به نیت خیر است، نیت ما و همکارنمان جز این نیست لذا تردید ندارم که اگر نیتمان خالص باشد با قدرت و قوت و بدون ترس از هیچ مانعی چه انسانی و چه غیر انسانی کار را ادامه خواهیم داد و هیچ چیزی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.
وی ادامه داد: با هماهنگی و پشتکار در ادامه مسیر اقداماتی را انجام خواهیم داد که این پروژه ها در مقابل آنها قابل توجه نباشد.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
835 کلیک ها  جمعه, 23 آبان 1399 18:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا