دو پروژه مهم حق تقدم عابر پیاده و جمع آوری زباله های خشک، دو پروژه برجسته فرهنگ شهروندی

شهردار مشهد گفت: نباید در دو مساله و پروژه مهم حق تقدم عابر پیاده و جمع آوری زباله های خشک کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش راستین آنلاین، محمدرضا کلائی در مراسم بهره برداری از فاز دوم کارخانه بازیافت کاغذ، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری مشهد در کنار مابقی عناصر سازمان شهرداری، باید چند پروژه مهم را تا پایان سال به بهره برداری برساند.
وی افزود: امید داریم بخش هایی که مرتبط با توسعه های آتی و پروژه های مهم شهری است، با سرعت بیشتری مسیر خود را طی کند.
شهردار مشهد بیان کرد: بسیار واجب است که بیشتر از گذشته به موضوع "سیمپ" ( سامانه یکپارچه مدیریت پسماند)، بپردازیم. ما تاکنون موضوع فرهنگ شهروندی را به خوبی متمرکز کردیم و نباید در دو مساله و پروژه مهم حق تقدم عابر پیاده و جمع آوری زباله های خشک کوتاهی صورت گیرد.
کلائی تصریح کرد: همچنین حوزه هایی که مرتبط با برنامه های توسعه های آتی ما در بخش پسماند است نیز باید به سرعت پیش برود و باعث شود تا شهر مشهد پیشرو بودن خود را در حوزه مدیریت پسماند حفظ کند. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر عملا دور ریختن زباله موضوعی است که باید به لحاظ ذهنی و فرهنگی حل شود، تاکید کرد: ما نیز باید این مساله را به لحاظ عملیاتی، حل کنیم.
شهردار مشهد با بیان اینکه زباله شی مفیدی است که در حال حاضر کارکرد خود را از دست داده، اضافه کرد: باید کارکرد اصلی به آن بازگردد و در این رابطه مفهوم دور انداختن زباله را از زندگی خود حذف کنیم.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
513 کلیک ها  چهارشنبه, 21 آبان 1399 21:57
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا