بیش از ۵۸۰پروژه نیمه تمام توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تکمیل می شود

بیش از ۵۸۰پروژه نیمه تمام توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تکمیل می شود
   
بیش از ۵۸۰پروژه نیمه تمام توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تکمیل می شود |||| ||||

استاندار فارس اعلام کرد که ستاد فرمان اجرایی امام (ره) تکمیل و احداث ۵۸۹ پروژه را تا پایان امسال در فارس در دستور کار دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه شامگاه یکشنبه ۱۹ دی در دیدار با اعضای بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درباره آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا در فارس گفت: در سال ۱۳۹۷ تفاهم نامه‌ای بین استانداری فارس و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای به تکمیل ۹۷پروژه عمرانی منعقد شد که ۷۰درصد پروژه ها به مرحله اجرا رسیده است. 
 
او با بیان اینکه بنیاد برکت متعهد است تا پایان سال ۱۴۰۰ تعهدات باقی مانده را به اتمام رساند، عنوان کرد: ۷۹پروژه مشارکتی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعتبار ۷۰میلیارد تومان در استان در حال تکمیل است.
 
استاندار فارس از پروژه‌های عمرانی، آبرسانی، آبخیزداری، احداث مدرسه، راه روستایی و تأمین تجهیزات علوم پزشکی یاد کرد که از جمله پروژه ۷۹گانه است.
 
ایمانیه با اشاره به دیگر مصوبات این جلسه، گفت: در سفر هیات دولت و رییس جمهوری به فارس، مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تکمیل ۵۸۹ پروژه عمرانی ‌شامل ۴۳مدرسه،۱۴مسجد و ۸۵پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف با اعتبار ۷۰میلیارد تومان در فارس مصوب شده است که طبق برنامه زمانبندی قرار شد ۵۸۹ پروژه مصوبات سفر ریاست جمهوری تا سال ۱۴۰۱تکمیل و به بهره‌برداری رسد.
 
او یکی دیگر از همکاری‌های ستاد اجرای فرمان امام (ره) را در استان فارس انجام مطالعات تولید داروهای گیاهی دانست که تامین زیرساخت‌های لازم برای تولید از جمله مهم‌ترین تعهدات آن است.
 
همچنین احداث ۱۰مرکز عشایری در سال ۱۴۰۱ دیگر مصوبه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود که استاندار فارس به آن اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت در تکمیل واحدهای آموزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد توسط اداره آموزش و پرورش فارس، ساخت واحد آموزشی جایگزین مدارس کانکسی با بیش از ۲۰دانش آموزان، توانمندسازی محلات غیر برخودار با مشارکت استانداری فارس و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از دیگر طرح‌هایی است که انجام خواهد شد. 
 
ایمانیه عنوان کرد: طی تفاهم نامه استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانمندسازی ۵ محله غیربرخوردار در شهر شیراز بصورت پایلوت در دستور کار قرار گرفته است.
 
 او همچنین درباره تعهدات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه آبرسانی توضیح داد و افزود: تاکنون مسأله مشارکت با جهاد کشاورزی برای لایروبی و احیای ۹۷قنات در سال جاری و ۱۰۰قنات در سال ۱۴۰۱ مطرح شده است. 
 
 پیگیری و احداث ۱۰خانه بهداشت، ۴۰خانه علم و ۶مسجد و کمک به تهیه کتابخانه سیار در سطح استان مصوبات دیگر جلسه بود که استاندار فارس به آنها اشاره کرد.
 
 بررسی طرح آبرسانی به شهر بیرم که در سیل اخیر دچار خسارت شده است مورد تاکید استاندار فارس بود که در این باره بیان کرد: در صورت تایید مشارکت و اجرای این طرح در هیات امنای ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
754 کلیک ها  دوشنبه, 20 دی 1400 13:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا