دستگاه های متولی به وظایف و مسئولیت های خود در زمان مشخص عمل کنند/ رفع مشکلات مردم با تعامل سازنده امکان پذیر است

ناظر شورا در شهرداری منطقه 3 ، شهردار و معاونین منطقه در پی درخواست‌های مردمی و پیگیری مطالبات شهروندان در خصوص پروژه خیابان 24 متری فهندژ سعدی در محل شهرداری منطقه با حضور نماینده فرماندار و مدیران شرکت توزیع نیروی برق شیراز ،شرکت گاز مرکز استان ، آبفا شیراز،مخابرات مرکز استان تشکیل جلسه دادند. 

 
به گزارش راستین آنلاین در این جسله مشکلات و مسائل مربوطه به اتمام پروژه بررسی و زمان اتمام کار هر دستگاه مشخص شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نگاه ما به سوی حل مسائل و مشکلات مردم است و رفع مشکلات مردم با همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه ها امکان پذیر است، افزود: رشد و توسعه هر جامعه و شهری به عملکرد کارآمد و مطلوب سازمان‏ها و نهادها وابسته است و با توجه به اینکه همه مسائل و مشکلات شهر جزء شرح وظایف شهرداری نیست، باید دستگاه های متولی و خدمات رسان به وظایف و مسئولیت های خود در جهت ارائه مطلوب خدمات به شهروندان عمل نموده و راهکارهای مناسب را ارائه دهند.
 
ناظر شورا در شهرداری منطقه سه در این نشست پس از ارائه گزارش مشکلات موجود در خیابان 24 متری حاج عزت گفت: مشکلات و مسائل پروژه که باعث کندی کار شده است با همکاری و تعامل بیشتر شرکت برق با مسئولان شهرداری را می طلبد تا دیگر دستگاه ها بتوانند طبق جدول زمانبندی کار خود را به اتمام برسانند.
به همین منظور مقرر گردید اداره برق طی چند روز آینده کار را تکمیل کند و مسیر را به دیگر دستگاه ها و شهرداری تحویل دهد.
 
مسعود زارعی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه در حال حاضر اقدامات موثری با رویکرد توسعه فضاهای شهری و گردشگری و خدمات رسانی مطلوب در شهرک انجام داده است گفت: امیدواریم با اتمام پروژه ها بخش عمده ای از مشکلات شهروندان در این منطقه کاسته شده و مسیر توسعه در این محدوده شهری شتاب بیشتری بگیرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی درخواست‌های مردمی و رسیدگی به مشکلات منطقه، برنامه‌ریزی شده است که جلسات با حضور متولیان امر و ادارات ذیربط به صورت مستمر و با موضوعات مشخص برگزار شود.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
625 کلیک ها  چهارشنبه, 17 آذر 1400 07:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا