• وزیر کشور

هیچ فاصله ای بین دولت و مردم نیست /دولت همگام با مردم

هیچ فاصله ای بین دولت و مردم نیست /دولت همگام با مردم
   
هیچ فاصله ای بین دولت و مردم نیست /دولت همگام با مردم |||| ||||

 وزیر کشور امروز دوشنبه ۱۲مهر در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت :مردم بدانند یکی از مهم ترین ویژگی های دولت اسلامی این است که هیچ فاصله ای بین مردم و دولت نیست.

به گزارش راستین آنلاین احمد وحیدی در این مراسم که با حضور مسولین استانی برگزار شد با بیان اینکه خدمت در این نظام کوچک و بزرگ ندارد ،افزود :خدمت به نظام و مردم یک افتخار بزرگ محسوب می شود .
 
او عنوان کرد :هرکسی در هر جا و مکانی با هر سنی در خدمت این نظام و کشور امام زمانی قرار داشته باشد باید به خود ببالد و بداند خداوند به او توفیق داده است .
وزیر کشور دولت سیزدهم تاکید کرد :این یک امتحان است و باید در این امتحان سربلند بیرون بیاییم .
وحیدی با بیان اینکه امروز در کنارهم هستیم تا از زحمات رحیمی استاندار فارس تقدیر و تشکر کنیم ،تصریح کرد :استاندار سابق فارس با تمام وجود آنچه را در بضاعت داشته انجام داده و خداوند اگر کافی به وی عنایت فرماید.
او در ادامه سخنان خود اضافه کرد :استاندار جدید فارس به تلاش مستمر ،ایمان و پیگیری مشهور است و امروز مسولیتی سنگین در این استان که ملقب به سومین حرم اهل بیت(ع) پیدا می کند.
سردار وحیدی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی با یک کلمه کوتاه و حکیمانه جایگاه رفیعی برای فارس ایجاد کردند گفت : ثقل معنوی و فرهنگی این استان بسیار اهمیت دارد و این فارس از جایگاه والایی برخوردار است.
وزیر کشور اظهار کرد :باید در استانی که به نام سومین حرم اهل بیت نام دارد در راستای نیاز های مردم ،رفع مطالبات مردمی قدم های بلندی را برداریم .
 
او با بیان اینکه استاندار جدید به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند ،گفت :با کمک دستگاه های اجرایی و تمامی مردم و تقسیم وظایف به راحتی می توانیم شاهد پیشرفت استان باشیم . 
 
وحیدی ادامه داد :مسولیت این دولت این است که مسولین در خدمت مردم باشند و اگر مردم دچار مشکل شدند فرماندار به رفع مشکلات مردم به دلسوزی بپردازد .
 
 وزیر کشور گفت : باید همه در پیشرفت استان سهیم باشند.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه پیوند دولت و ملت یعنی اینکه هر کسی در هر جایگاهی کمک کند تا استان به پیشرفت برسد، اظهار کرد: هرگاه دولت و ملت یکی شدند مردم سالاری دینی تحقق می یابد و ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود.
 
او با اشاره به اینکه دغدغه همه مسئولین نیازهای مردم شریف است، تاکید کرد: مردمی که 15 هزار شهید تقدیم کردند و می درخشند و الهام آفرینی و الهام بخشی کار این استان است، استان فارس به نام نامی حرم اهل بیت (ع) باید به لحاظ رفاه، اقتصاد، پیشرفت و نبودن تنازعات به الگو مبدل شود.
 
وحیدی با اشاره به اینکه در استانداری به روی همه باز است و استاندار هم باید خود را خادم مردم بداند، تاکید کرد: دولت سیزدهم یکی از مهمترین اهدافش اینست که به طور عینی تحقق بخشد.
 
او با اشاره به اینکه مطلوب این دولت اینست که مسئولین در خدمت مردم باشند، یادآور شد: اگر در شهری مردم دچار مشکل شدند، فرماندار به رفع مشکلات مردم با دلسوزی بپردازد، این می شود دولت اسلامی است دولت اسلامی حتما و حتما باید فاصله بین او و مردم نداشته باشد و چنین دولتی بلافاصله به جامعه اسلامی تبدیل می شود.
 
وحیدی با اشاره به اینکه جامعه ای که در آن خیرخواهی و معنویت در آن موج می زند، تاکید کرد: مسائل متعددی وجود دارد، فارس ظرفیت دارد که اقتصاد دانش بنیان را توسعه دهد و اقتصاد دیجیتال باید به خوبی در استان رشد پیدا کند.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه گردشگری مذهبی، سلامت، طبیعی و باستانی هم سرجای خود قرار دارد، تاکید کرد: نباید هیچ زمانی را برای جلب سرمایه از دست بدهیم و مجوزها در عرض نیم ساعت باید صادر شود.
 
وحیدی در پایان گفت: باید فارس را به نقطه مناسبی که در شان استان و سومین حرم اهل بیت (ع) برسانیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
475 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 19:56
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا