نتیجه انتخابات شورای شهر شیراز پس از تجمیع آرا اعلام خواهد شد

نتیجه انتخابات شورای شهر شیراز پس از تجمیع آرا اعلام خواهد شد
   
نتیجه انتخابات شورای شهر شیراز پس از تجمیع آرا اعلام خواهد شد |||| ||||

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز پس از تجمیع آرایی که به شکل دستی (آفلاین) اخذ شده با آرای الکترونیکی اعلام خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین  سید احمد احمدی‌زاده گفت: با توجه به اینکه در ساعت‌های ابتدایی آغاز رای گیری الکترونیکی مشکلاتی در سامانه ایجاد شد و رای گیری تا رفع مشکل به شکل دستی و در ادامه به شکل الکترونیکی انجام شد، لذا تجمیع آرا زمان اعلام نتایج را چند ساعت به تاخیر می‌اندازد.

او ادامه داد: هم‌اینک رای گیری در شعب روستایی تقریبا به اتمام رسیده و به شکل محدود مراجعه انجام می‌ود، اما در شعب شهری احتمال تمدید تا ساعت ۲۴ و در صورت لزوم تا ساعت ۲ بامداد نیز وجود دارد.

تامین تعرفه مورد نیاز برخی شهرستان‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به کمبود تعرفه در برخی از شعب شهرستان‌های استان گفت: به محض اعلام نیاز، تعرفه مورد نیاز این حوزه‌ها از جمله سپیدان، کوهچنار، رستم و بیضا تامین شد.

احمدی‌زاده افزود: با توجه به پیش بینی مراکز در نقاط مختلف استان برای تامین تعرفه، در صورت نیاز هر یک از شهرستان‌ها، این نیاز به سرعت پاسخ داده خواهد شد.

او، ضمن قدردانی از کوشش همه دست اندراکاران امر برگزاری انتخابات در این استان تصریح کرد: به رغم هجمه‌های سنگینی که در بحث نه به انتخابات و عدم مشارکت مردم بر کشور وارد شده بود، اما مردم بدون توجه به این هجمه‌ها پای کار آمدند و در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری، افتخاری دیگر آفریدند و مشارکت خوبی را رقم زدند و به عبارتی، گُل کاشتند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزون بر سه میلیون و ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات استان هستند و سه هزار و ۸۴۴ شعبه اخذ رأی به همین منظور پیش‌بینی شده است.

او افزود: از این تعداد واجدان شرایط رأی در استان فارس، ۸۰ هزار و ۴۳ نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از مجموع کل واجدین شرایط یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۵۹ نفر مربوط به شهرستان شیراز است و همچنین از این تعداد نیز ۲۶ هزار و ۸۶۰ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
923 کلیک ها  شنبه, 29 خرداد 1400 08:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا