اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است

راستین آنلاین:مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تمامی فعالیت ها شرکت باید در راستای رضایتمندی مشتریان باشد .


سید مجید صدری در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه تهران که با جضورمعاونان شرکت مخابرات ایران اول بهمن ماه در ساختمان شهید یزدی برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت واگذاری سرویس های تجاری ، روند اداری، تجاری و مالی فرایند فروش و تحویل سرویس به مشتریان را مورد بررسی قرارداد.
وی در این جلسه بر اهمیت رسیدگی به حقوق مشتریان و رفع مشکلات و موانع فنی و اداری موجود تاکید و مدیران منطقه تهران را به تلاش و نظارت بیشتر بر نحوه ارایه خدمت به مردم توصیه و جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت استان تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، و پوشش جمعیتی بالا و برخورداری از امکانات فنی و ارتباطی بیشتر اظهار داشت : در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .
وی با تاکید بر تسهیل در فر آیند خدمت رسانی به مردم افزود : به منظور کنترل برنامه ها و نظارت بر اصلاح فرایندهای ارائه خدمات مختلف به شهروندان، در جلسات آینده مدیران مخابرات منطقه تهران نیز حضور خواهد داشت.
انتهای پیام /  101
آخرین ویرایش در یکشنبه, 06 بهمن 1398 23:02
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بالا