به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم

 وزیر صمت گفت: اراده دولت سیزدهم بر این است که با شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها به سمت صنعتی شدن حرکت کند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:علی آبادی وزیر صمت در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی در کوار با اشاره به لزوم تغییر رویکرد سنتی به مدرن، اظهار کرد: اراده دولت سیزدهم بر این است که با شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها به سمت صنعتی شدن حرکت کند.


او با بیان اینکه ایران در زمینه فولاد رتبه دهم دنیا را در اختیار دارد، ادامه داد: کسب این رتبه بسیار حائز اهمیت است و هم اینک قابلیت تولید بیش از ۴٠ ملیون تن فولاد را داریم، اما در مرحله باز مهندسی این موضوع هستیم و در آینده نزدیک به این رقم دست پیدا خواهیم کرد.


ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس هم در افتتاح طرح‌های صنعتی در کوار بیان کرد: برای راه اندازی این طرح‌ها (خط تولید شفت‌های صنعتی میله و میلگرد آلیاژی با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن و الکترود گرافیتی با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن) ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد شده است.
مرحله اول ذوب آهن کوار سال ۱۳۹۲ با تولید شمش فولادی آلیاژی به بهره‌برداری رسید و تا ۱۳۹۹ مراحل دوم و سوم آن برای تولید گندله آهن و آهن اسفنجی راه اندازی شد.
گفتنی است همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس، وزیر صمت به عنوان نماینده رئیس جمهور امروز در سفر به شهرستان کوار، خط تولید شفت‌های صنعتی میله و میلگرد آلیاژی با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن و الکترود گرافیتی با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن را افتتاح کرد.

انتهای پیام /  108
240 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 14:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا