سرمایه‌گذاری زیرچتر امنیت اقتصادی محقق می‌شود

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد که رسیدن به ایران قوی نیازمند تقویت اقتصاد و این هم در گرو سرمایه‌گذاری قابل دستیابی است و برای توسعه سرمایه‌گذاری زیر چتر امنیت اقتصادی محقق خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین محسن ربانی‌زاده چهارشنبه 11 آبان در بازدید از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز با اشاره به اینکه امروز به سازندگی و حمایت از صنعت و تولید نیازمندیم، افزود: باید از محدودیت های که ممکن است به سرمایه‌گذاران سالم آسیب وارد کند جلوگیری کرده و زیر چتر امنیت اقتصادی فضایی امن و شفاف ایجاد کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسترسازی برای تولید و رفع موانع پیش روی صنعت از اولویت‌های جدی دولت است، افزود: موضوع ۶ واحد تولیدی که نیاز به مساعدت و تامین مالی داشت، پی گیری شد که مشکلات این واحدها مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: عمده مشکلات شهرک صنعتی تامین زیر ساخت‌هاست که دولت در تلاش است با احداث نیروگاه و پست سیار نیاز برق صنایع را برآورده کند.

ربانی‌زاده بر اهتمام و پیگیری مجدانه مدیریت ارشد استان در رفع مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع تاکید و اضافه کرد: عزم و اراده جدی مدیران ستادی معطوف به پویاسازی صنایع و مقابله متمرکز و ممانعت جدی با تعطیلی کامل و نیمه تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
419 کلیک ها  چهارشنبه, 11 آبان 1401 12:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا