قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی فارس

 استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی قدرانی کرد .

به گزارش راستین آنلاین استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان که  با حضور صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی، متقی نیا رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی و مدیران عامل بانک های دولتی کشور و مدیران شعب بانک های دولتی استان برگزار شد از عملکرد مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در راستای مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

 

 محمدهادی ایمانیه با اشاره به مصوبه ای که از گذشته وجود دارد و بانک‌ها می‌توانند 2 درصد از منابع قرض الحسنه خود را برای توسعه زیرساخت‌های عام المنفعه هزینه کنند  به مرکز جامع ژنتیک جنوب کشور در شهر شیراز که با اعتبار بلاعوض بانک کشاورزی فارس تاسیس شده است، اشاره و از بانک کشاورزی که در راستای مسئولیت های اجتماعی اقدام به این مهم کرده است قدردانی کرد و گفت: این مصوبه باید ملاک عمل بانک ها قرار گیرد.

 قدردانی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی استان فارس

 همچنین ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان ضمن تشکر از عملکرد مدیریت بانک کشاورزی در خصوص بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه کشور و بند ز تبصره 2 قانون بودجه 1400 ، بانک کشاورزی را محبوب ترین بانک در میان کشاورزان دانست.

وی افزود : درصورت تخصیص 750 میلیارد ریال به بانک کشاورزی تعداد 4 هزار فقره پرونده پروژه های آب و خاک وابسته به جهاد کشاورزی و سازمان آب تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
374 کلیک ها  جمعه, 06 آبان 1401 21:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا