شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می شود

شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می شود
   
شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی افتتاح می شود |||| ||||

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از افتتاح شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد.

 به گزارش راستین آنلاین نادر طیبی در دیدار با ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس که با هدف بررسی و ارزیابی افتتاح شعبه بانک ملی در این منطقه برگزار شد، گفت: حضور حدود 100 واحد تولیدی فعال و بیش از 130 واحد در حال ساخت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بیانگر نقش مهم این منطقه در توسعه اقتصاد استان است.
  وی با اشاره به استقرار شعبه بانک ملی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود: قطعا راه اندازی و و فعالیت شعبه بانک ملی در این منطقه باعث تسهیل در امور صنعتگران و سرمایه گذاران خواهد شد و این در حالیست که ایجاد این مهم سبب تسریع در امور و رفت و آمد صنعتگران می شود.
طیبی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد با تسریع افتتاح شعبه در آن منطقه شاهد رونق اقتصادی و تولید ثروت در چرخه مالی و پولی کشور باشیم .
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس هم در ادامه این دیدار گفت: ارائه خدمات بانکداری شرکتی به واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز وارد مرحله عملیاتی شد.
کریم ریگی زادگان ضمن اعلام آمادگی بانک‌ملی ایران جهت ارائه خدمات بانکی به مجموعه واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خاطر نشان کرد : رویکرد بانک‌ ملی ایران خدمات موثر بانکی تحت عنوان بانکداری شرکتی جهت کمک به رونق تولید و طرح های اشتغال زا در تمامی نقاط کشور است .
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان اولویت واحد‌های تولیدی در حوزه بانکداری را خدماتی از قبیل صدوراعتبار اسنادی داخلی و خارجی، صدور انواع ضمانت نامه‌های بانکی ، دریافت خدمات ارزی علی الخصوص افتتاح حساب های ارزی به منظور تسهیل امور صادراتی و دریافت خدمات بانکداری بر بستر ابزارهای الکترونیکی دانست و افزود : امروز شاهد شکوفایی بانک‌ملی ایران در ارائه خدمات ارزنده بانکداری دیجیتال و سامانه های الکترونیکی مطابق استانداردهای علوم بانکی جهت شرکت ها و کارخانجات تولیدی هستیم که در قالب بسته بانکداری جامع طراحی و باز تعریف شده است .
رییس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس تسریع در دریافت خدمات بانکی را یکی از دغدغه های مهم واحدهای تولیدی عنوان کرده و گفت : تمام تلاش مدیران عالی بانک ملی ایران جلب رضایت فعالان اقتصادی برای فعالیت بدون دغدغه در توسعه فرایند تولید در کشور است .
بر پایه این گزارش در حاشیه این دیدار ، آقای ریگی زادگان و هیئت همراه از محل پیشنهادی استقرار شعبه بانک ملی در آن منطقه اقتصادی بازدید کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
528 کلیک ها  چهارشنبه, 11 خرداد 1401 22:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا