اعتبارات جاده‌ای فارس افزایش یافت

اعتبارات جاده‌ای فارس افزایش یافت
   
اعتبارات جاده‌ای فارس افزایش یافت |||| ||||

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: خوشبختانه وضعیت اعتبارات فارس در بحث‌ جاده ها و تکمیل و تجهیز بزرگراه های استان از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و اعتبارات این حوزه امسال افزایش محسوسی را تجربه کرده است.

 
محمود رضایی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راههای فارس، کنترل عوامل اصلی بروز تصادفات و افزایش ایمنی راه ها توسط این شورا را در کنترل تصادفات موثر دانست و گفت: تجربه نشان داده که به کارگیری همه ظرفیت‎ها و انجام اقدامات جهادی در راستای ارتقاء ایمنی تردد در محورهای استان به کاهش حوادث ناگوار رانندگی کمک می کند.
 
به نقل از استانداری فارس، رضایی با قدردانی از فعالیت های نیروهای پلیس راهور و تمامی عوامل شورای ترافیک استان در ایام نوروز گفت: قطعا اقدامات یکپارچه و مناسب در موازات آموزش و فرهنگ سازی در جهت کنترل و کاهش سوانح رانندگی موثر است.  
 
او اضافه کرد: تمام عوامل شورای ترافیک استان در نوروز امسال برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای استان تلاش کردند اما در این ایام با حجم بالا و افزایش چشمگیر ترددهای جاده ای و حتی درون شهری مواجه بودیم و برخی جاده های استان از حجم تردد اشباع بود. 
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: نگاه مثبت و اقدامات ارزنده دست اندرکاران شورای ترافیک فارس می تواند این استان را به عنوان استان پایلوت در این حوزه در کشور مطرح کند. 
 
رضایی البته ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان برای کنترل حوادث راه ها و ارتقای ایمنی در جاده های استان را لازم و ضروری دانست و گفت: خوشبختانه وضعیت اعتبارات فارس در بحث‌ جاده ها و تکمیل و تجهیز بزرگراه های استان از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار است و اعتبارات این حوزه در سال جاری افزایش محسوسی را تجربه کرده است. 
 
وی از تخصیص اعتبارات مناسب به بزرگراه های فسا به سمت داراب و جهرم به سمت لار و فیروزآباد به کوار خبر داد و گفت: تخصیص این اعتبارات به همراه همت و جدیت متولیان بخش اجرا می تواند به اجرای عملیات عمرانی و کاهش قابل توجه تلفات رانندگی در سه محور مذکور تا پایان سال جاری منجر شود . 
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان درخواست کرد که در اسرع وقت برنامه یک ساله خود را در راستای کاهش آمار تلفات جاده ای اعلام نموده و اهم اقدامات ضروری خود را در این زمینه مشخص کنند.
 
رضایی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات جهشی و برنامه ریزی اصولی، در طول سال جاری و در نوروز سال آینده کاهش حوادث و تلفات جاده ای فارس را شاهد باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
288 کلیک ها  دوشنبه, 05 ارديبهشت 1401 09:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا