همزمان با دهه فجر 12 پروژه تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر افتتاح می شود

همزمان با دهه فجر 12 پروژه تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر افتتاح می شود
   
همزمان با دهه فجر 12 پروژه تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر افتتاح می شود |||| ||||

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با بیان اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب ، 12 پروژه تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی 8 پروژه آغاز می شود گفت: 305 میلیارد تومان برای بهره برداری از این طرح ها هزینه شده و 429 میلیارد تومان نیز صرف طرح های در دست اجرا می گردد.

به گزارش راستین آنلاین یدالله حقیقی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی انقلاب اضافه کرد : طرح های قابل افتتاح در استان فارس شامل 7 طرح است که در شهرهای مرودشت ، لار ، شیراز ، نی ریز و لامرد اجرا شده است ، این طرح ها شامل افزایش ظرفیت پست 20/66 کیلوولت سیدان با 300 هزار میلیون ریال اعتبار ، توسعه پست 230 کیلوولت لار با 85 هزار میلیون ریال اعتبار و افزایش خط انتقال برق دهنو ، شهروز شهر در شیراز با صرف 10 هزار میلیون ریال اعتبار است .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در ادامه از افتتاح توسعه مرکز دیسپاچینک فوق توزیع برق فارس
جهت50 ایستگاه جدید خبر داد و گفت: این طرح با صرف 30 هزار میلیون ریال اعتبار آماده افتتاح است ، همچنین در شهرستان نی ریز شاهد افتتاح طرح تهیه ، نصب و راه اندازي تجهیزات بی سیم
دیجیتال 8 ایستگاه منطقه نیریز با صرف اعتباری معادل 15 هزار میلیون ریال هستیم.
مهندس حقیقی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از طرح کلید خانه پست 400 کیلوولت گله دار با صرف اعتباری معادل 1800 میلیارد ریال گفت: بهره برداری از این طرح در شهرستان مهر موجب ثبات و پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق خواهد شد ، در شیراز نیز طرح توسعه کلیدخانه پست برف فروشان به بهره برداری می رسد ، برای راه اندازی این طرح 100 هزار میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت برق فارس به پنج طرح قابل افتتاح در استان بوشهر هم اشاره کرد و گفت: طرح احداث پست سیار دلوار با صرف اعتباری معادل 600 هزار میلیون ریال ، طرح توسعه پست 400 کیلیوولت کنگان با صرف اعتباری معادل 300 هزار میلیون ریال ، اجرای ورود و خروج خط 132 کیلوولت عالی شهررستمی در ایستگاه جائینک با اعتباری معادل 150 هزار میلیون ریال از جمله طرح های دهه فجر دراستان بوشهر است .
مهندس حقیقی در ادامه اضافه کرد : دو طرح احداث مدار دوم خط 132 کیلوولت کنگان – بردخون با اعتباری معادل 50 هزار میلیون ریال و اجرای طرح توسعه مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع بوشهر با اعتباری معادل 150 هزار میلیون ریال از دیگر طرح های دهه فجر دراستان بوشهر است که افتتاح می شود .
این مقام مسوول به طرح هایی که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن اغاز می شود هم اشاره کرد و گفت: خط 132 کیلوولت داراب-فورگ به طول 27کیلومتر در شهرستان داراب با اعتباری معادل 1080 میلیارد ریال ، خط 66 کیلوولت جهرم (به طول 10 کیلومتر با اعتباری معادل 300 هزار میلیون ریال در شهرستان جهرم ، خط 66 کیلوولت کدنج -میانرود به طول 30 کیلومتر با اعتباری معادل 900 هزار میلیون ریال در شهرستان شیراز ، توسعه پست شهرستان فیروز آباد با اعتباری برابر با 120 هزار میلیون ریال ، توسعه پست شهر صدرا با اعتباری معادل 700 هزار میلیون ریال و توسعه پست لار با اعتباری معادل 400 هزار میلیون ریال از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال آغاز می شود .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر به طرح هایی که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن در استان بوشهر آغاز می شود هم اشاره کرد و گفت: دو طرح احداث پست سیار ماهینی – بوشهر با اعتباری معادل 600 هزار میلیون ریال و افزایش ظرفیت خطوط انتقال برق در شهرستان دشتستان با اعتباری معادل 190 هزار میلیون ریال از جمله طرح هایی است که در استان بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد .
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
427 کلیک ها  پنج شنبه, 14 بهمن 1400 20:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا