بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی در فارس

بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی در فارس
   
بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی در فارس |||| ||||

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به بررسی مشکلات و مسائل ۵ واحد تولیدی این استان اختصاص داشت.

 
به گزارش راستین آنلاین جلسه چهارصد و بیست و سوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس صبح پنجشنبه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان صمت و سایر اعضا، به بررسی مسائل و مشکلات و تنگناهای ۵ واحد تولیدی اختصاص داشت.
 
 مسائل بررسی شده در این جلسه شامل تسهیل و تسریع رفع تعهدات ارزی حاصل از صادرات، رفع ایراد ترخیص مواد اولیه گمرکی، تعیین و تکلیف بدهی مالیاتی و ... این ۵ واحد تولیدی بود که بعد از بحث و تبادل نظر اعضا، منجر به صدور مصوبات و دستوراتی شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تسهیل استان فارس در این جلسه گفت: تحقق رشد اقتصادی استان در گرو حمایت و هدایت سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی و تولیدی است.
 
حمیدرضا ایزدی افزود: تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته لذا ضرورت دارد با اقدامات مطلوب و جهادی، در راستای تحقق این مهم به عنوان یکی از اولویت ها و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.
 
ایزدی با اشاره به اهتمام موجود در استان برای گره گشایی واحدهای تولیدی در راستای جلوگیری از توقف فرآیند تولید و تثبیت وضعیت اشتغال، افزود: سازمان صمت فارس با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه‌یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام،تمهیدات، راهکارها و راه‌حل‌های ممکن را برای رفع مشکل در ستاد تسهیل ارایه می‌کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز در این جلسه بر گره گشایی از مشکلات صنایع و کارخانه ها و لزوم حمایت همه جانبه از تولید ملی و مانع‌زدایی از فعالیت‌ها تاکید کرد.
 
عبدالعظیم خادم حمزه افزود: بانک‌ها به دلیل اینکه خط تولید متوقف نشود واحدهای تولیدی بدهکار را تملک نکنند و با استفاده از سایر شیوه‌های وصول مطالبات واحدهای تولیدی (غیر از تملک واحد تولیدی) در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و افزایش اشتغال گام بردارند.
 
خادم حمزه خاطرنشان کرد که توجه واحدهای تولیدی به پرداخت بدهی بانکی بابت تسهیلات دریافتی ضرورت دارد و باید مد نظر باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
292 کلیک ها  پنج شنبه, 30 دی 1400 13:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا