زیرساخت‌ها در سروستان برای جذب سرمایه گذار آماده می‌شود

زیرساخت‌ها در سروستان برای جذب سرمایه گذار آماده می‌شود
   
زیرساخت‌ها در سروستان برای جذب سرمایه گذار آماده می‌شود |||| ||||

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آماده سازی زیرساخت‌های صنعتی سروستان ۲ برای جذب سرمایه گذاران مرکز استان خبر داد.

 
احد فتوحی در حاشیه بازدید معاون برق و انرژی وزیر نیرو از شهرک صنعتی سروستان ۲، گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهور به استان فارس برق رسانی به این شهرک صنعتی سروستان است.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، فتوحی گفت: بر اساس این مصوبه، احداث خط و پست فوق توزیع برق برای شهرک صنعتی سروستان۲ در نظر گرفته شده است که اجرای این طرح هایکی از مهمترین مشکلات شهرک صنعتی سروستان۲را حل خواهد کرد.
 
فتوحی با بیان اینکه در قالب این طرح‌ها خط انتقال فوق توزیع و پست برق۶۶مگاوات توسط شرکت برق منطقه ای فارس انجام می‌شود، افزود: معاون برق و انرژی وزارت نیرو در این بازدید بر تسریع در اجرای این طرح تاکید کرد و مقرر شد شرکت برق منطقه ای مطالعات طرح و نیز احداث فونداسیون طرح را تاپایان امسال انجام دهدو سایر مراحل طرح نیز درسال آینده انجام شود.
 
او همچنین با تقدیز از پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سروستان برای اجرای این طرح ملی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها مشکل تامین برق این شهرک صنعتی رفع می‌شود.
 
فتوحی عنوان کرد: همچنین برای تامین برق پایدار شهرک صنعتی شماره یک سروستان نیز مقرر شد شرکت توزیع برق شیراز نسبت به اجرای خط دومداره به طول ۸کیلومتر اقدام کند که اجرای این طرح نیز سبب تامین برق پایدار واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سروستان ۱خواهدشد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه درحال حاضر طرح‌های توسعه زیرساختی در شهرک صنعتی سروستان ۲به سرعت درحال اجرا است، گفت: در حال حاضر چند طرح با اعتبار۲۰۰میلیارد ریال در مرحله اجرا قرار دارد.
 
او با بیان اینکه به علت تکمیل ظرفیت واگذاری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، شهرک صنعتی سروستان ۲ با مساحت۷۱۵هکتار و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی درفاز نخست به عنوان مهمترین گزینه سرریز سرمایه گذاری شهر شیراز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در سال‌های اخیر بیش از ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه زیرساخت‌ها در این شهرک باهدف جذب سرمایه گذار هزینه شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی سروستان به دلیل نزدیکی با شیراز و قرارگرفتن در مسیر بزرگراه شیراز-بندرعباس، ظرفیت مناسبی برای توسعه دارد، افزود: در حال حاضر ۳۱قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد ۲۱ هکتار زمین واگذار شده است.
 
فتوحی همچنین از بهره برداری ۴واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۶۰نفر خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی به شبکه گاز نیز متصل و ایستگاه TBSگاز نیز توسط شرکت گاز فارس در دست اجرا است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
615 کلیک ها  پنج شنبه, 02 دی 1400 11:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا