ضرورت ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه / توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی است

ضرورت ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه / توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی است
   
ضرورت ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه / توسعه صنعتی کشور نیازمند بستر سازی است |||| ||||

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز امروز پنجشنبه 20 آبان در حاشیه اردوی ورزشی ، تفریحی اصحاب رسانه با بیان به ضرورت ارتباط میان رسانه و صنعت ، گفت :با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه، گفت: توسعه صنعتی کشور نیازمند بستری سازی و فرهنگسازی است.

به گزارش راستین آنلاین امین امرایی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش رسانه ها ،افزود :نقش رسانه‌ها در شکل دهی به روند توسعه تاکید شده و از جوانان خواسته شده در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام شوند.

او در ادامه سخنان خود با بیان به اینکه رویکرد رسانه‌های غربی با هدف تعرض رسانه‌ای و هجمه به کشور های استقلال طلب است ، عنوان کرد :رسانه ها با عمل به رسالت خود مردم را با واقعیت ها آگاه سازند و در همین راستا امید به آینده و اعتماد عمومی افزایش خواهد یافت.

امرایی تصریح کرد :رسانه‌ها باید فارغ از تفسیرهای تک بعدی از پردازش خطی و یکجانبه مسائل خودداری کرده و در مسیر تقویت صنعت، تولید و در نهایت عدم وابستگی گام بردارند.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز با بیان به اینکه امروز رسانه با قدرت و نفوذ بالا در جهت دهی به افکار عمومی تاثیر گذاشته ، بیان کرد :  شکل دهنده ذائقه‌ها و تعریف نیازها متناسب با رویکردهای تعریفی است که این مهم از طریق رسانه‌های مستقل و بیان واقعیت‌ها محقق می‌شود..

همچنین امرایی از رسانه‌ها خواست با حضور در متن و لایه‌های مختلف جامعه به ویژه حوزه صنعت و تولید و دستاوردهای به وجود آمده، واقعیت‌ها را به اطلاع مردم رسانده و در زمینه آگاهی بخشی گام بردارند.

گفتنی است اردوی ورزشی ، تفریحی اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه فارس و همراهی پتروشیمی مرودشت، برگزار شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
659 کلیک ها  پنج شنبه, 20 آبان 1400 23:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا