بهره مندی بیش از 219 هزار مشترک گاز خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی قبوض گاز

بهره مندی بیش از 219 هزار مشترک گاز خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی قبوض گاز
   
بهره مندی بیش از 219 هزار مشترک گاز خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی قبوض گاز |||| ||||

بیش از ۲۱۹ هزار مشترک گاز خانگی در مناطق مختلف شهری و ‌روستایی، از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبوض گاز بهره‌مند شدند.

 
مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به اجرای طرح بخشودگی گازبهای مشترکان خانگی کم مصرف از دی‌ماه ۱۳۹۹گفت:  دراین طرح ۲۱۹  هزار و ۱۹۲ مشترک خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی گازبها برخوردار شده و گاز را بدون پرداخت قبض، مصرف کردند. 
 
غلامعباس حسینی افزود: این طرح با هدف تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز و ترغیب مشترکان پرمصرف به تغییر رفتار مصرف اجرا شد و در این بازه زمانی همچنین  ۳۴۷ هزار و ۶۲۷ مشترک شهری و روستایی از تخفیف ۱۵ درصدی قبوض گاز بهره مند شدند.
وی از اعمال مجموعا بیش از ۴۰ میلیارد ریال تخفیف  شامل بخشودگی در قبوض گاز مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: در استان فارس ۳۵ درصد مشترکان کم مصرف و خوش مصرف از مزایای طرح بخشودگی ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی گازبها در سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ برخوردار شدند.
حسینی ادامه داد: مشترکان پرمصرف گاز نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف از تخفیف گازبها در ایام سرد سال بهره‌مند شوند.
براساس مصوبه هیات وزیران، از دی‌ماه ۱۳۹۹ مشترکان خانگی که میزان مصرف آن‌ها کم‌تر از الگوی تعیین شده بود، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی روی قبوض گاز خود شدند.
این بخشودگی شامل گاز‌بها  مشترکین و هزینه‌های مرتبط با آن (مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی) می‌باشد. مشترکین شامل بخشودگی صرفاً می بایست مبلغ مربوط به بیمه حوادث ناشی از مصرف گاز که برای مشترکین خانگی شهری ماهیانه ۲۰۰ تومان و برای مشترکین خانگی روستایی ماهیانه ۱۰۰ تومان می باشد، پرداخت نمایند. لذا این مشترکین پیامک قبض آنها فقط شامل بیمه مذکور می باشد که این مبلغ دریافتی نیز مستقیماً به شرکت بیمه کننده پرداخت می شود.
ایام سرد محدوده زمانی نیمه دوم آبان تا نیمه اول فروردین ماه هرسال تعریف شده است.
هم اکنون  یک میلیون و ۵۸۱ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی استان تحت پوشش شبکه گازرسانی فارس قرار دارند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
295 کلیک ها  جمعه, 03 ارديبهشت 1400 13:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا