• معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

آغاز حرکت قطار سرمایه گذاری جنوب فارس از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطار سرمایه گذاری جنوب فارس از منطقه ویژه اقتصادی لامرد به حرکت درآمده است و زیرساختهای تکمیلی برای جلب مشارکت بخش خصوصی، یکی پس از دیگری در حال اجراست. 

 
به گزارش راستین آنلاین ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه مختلف با مشارکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: جنوب استان فارس بویژه منطقه ویژه اقتصادی لامرد موقعیت استراتژیک و ویژه ای برای اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی-تجاری نظیر کارخانه‌های پایین دست آلومینیوم، نیروگاه‌های تولید برق، طرح‌های نفت و گاز دارد و همچنین با توجه به الحاق فرودگاه بین‌المللی به منطقه ویژه اقتصادی لامرد زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های فرودگاه با هدف صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی به کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شده است. 
 
وی افزود: مهم ترین هدف دولت در راستای جهش تولید، تکمیل و ارتقای زیرساختها در استان فارس بوده است که این موضوع با جدیت در اولویت قرار گرفت و پیشرفت‌های چشمگیر صنعتی با اجرای طرح های بزرگی نظیر آلومینیوم جنوب و ... در استان فارس شاهد بودیم. 
 
افشون با تقدیر مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با بهره برداری از طرح هایی که امروز شاهد شروع عملیات اجرایی آن می باشیم تحول عظیمی در جنوب استان از نظر تولید محصولات راهبردی صورت می گیرد و بر همین اساس مدیریت ارشد استان و همه دستگاههای ذیربط برای تمهید شرایط مورد نیاز پویایی این منطقه اهتمام جدی دارند و در کنار سرمایه گذاران برای پیشبرد برنامه های توسعه ای ایستاده اند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، همراهی مردم و پیگیری مستمر مسئولان استانی و محلی در توسعه جنوب استان فارس را موثر دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی، منطقه ویژه اقتصادی لامرد به یکی از مراکز مهم جنوب استان فارس تبدیل شده است.
 
افشون ضمن ابراز قدردانی از پیگیری مدیر عامل این منطقه ، اجرای طرح های انتقال آب از دریا به استان فارس، آزادراه لامرد-پارسیان با سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو و برنامه ریزی برای اتصال منطقه لامرد به خط راه آهن را از جمله طرح ها برای توسعه فراگیر این منطقه اعلام کرد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
339 کلیک ها  یکشنبه, 14 دی 1399 18:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا