مستند "لباس کار" در شیراز اکران می‌شود

مستند "لباس کار" در شیراز اکران می‌شود
   
مستند "لباس کار" در شیراز اکران می‌شود |||| ||||

 فیلم مستند "لباس کار" که به سفارش دفتر نماینده ولی‌فقیه در فارس تولید شده است، یکشنبه ۳۰ مردادماه، در سالن نمایش مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان اکران می‌شود.


به گزارش راستین آنلاین کارگردان فیلم مستند "لباس کار" شنبه ۲۹ مردادماه به خبرنگاران گفت: این فیلم، تلاشی برای نمایش بشخی از تلاش‌های قشری از جامعه محسوب می‌شود که شاید مردم بیشتر آنان را در مساجد و منابر مشاهده کرده و به ذهن سپرده‌اند.
حسین‌علی مددی با اشاره به تولید 2 مستند "بلاگردون" و "بدون ماسک" در این زمینه، گفت: احساس می‌شود که به تلاش‌ها و اقدامات بخشی از جامعه، جفا شده و حتما باید در زمینه ثبت و مستند کردن آنها تلاش کرد و این مستندها، در همین راستا تهیه و تولید شده است.
مددی با اشاره به تلاش‌های "طلاب جهادی"، گفت: اساساً صحبت کردن یا بهتر بگویم دفاع کردن از قشر روحانی آن هم در وضع کنونی جامعه با همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود، کار خیلی سختی بود، ولی باید انجام می‌شد.
این کارگردان مستندساز گفت: شهرستان‌ها، افراد و ایده‌های مختلف و سوژه‌های گوناگونی را در این مسیر بررسی کردیم و از دل آن‌ها ساعت‌ها مصاحبه و فیلم در حیطه‌های متفاوت از غسالخانه گرفته تا بیمارستان و تولیدی‌های پوشاک، تهیه کردیم.
او خاطرنشان کرد: تمام سعی ما معطوف به این بود تا یک مستند بدون داستان سرایی خلق شود چیزی که بعداً قابل استناد باشد و نهایتاً خروجی کار در اوایل سال ۱۴۰۱ گرفته و بعد از چندین مرحله بازبینی و اصلاح نهایی شد.
مددی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم این مستند تاثیرگذاری لازم را روی قشر خاکستری داشته باشد و همچنین دعوت می‌کنم از طلاب عزیزی که مخالف با فعالیت جهادی روحانیون در حیطه هایی غیر از ‌درس و منبر هستند، کمتر از یک ساعت وقت بگذراند و این مستند رو ببینند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
371 کلیک ها  شنبه, 29 مرداد 1401 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا