مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد تمدید شد

معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام مرتضی کوهی سه‌شنبه ۱۱ آبان در جمع خبرنگاران گفت: امسال هر متقاضی برای ثبت‌نام در جشنواره هدهد می‌تواند با مراجعه به لینک سامانه جشنواره، برای خود پروفایل شخصی ایجاد و تا ۱۵ آبان ماه امسال نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کند.
 
او افزود: این رویداد مهم قرانی ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بوده و در ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی، فضای مجازی رسانه‌ای و صنایع‌دستی با موضوع قرآن و عترت، در ۵۵ رشته برگزار و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت https://quran.behdasht.gov.ir/login برای ثبت‌نام اقدام کنند.
 
دبیر استانی جشنوراه قرآن وعترت دانشگاهیان فارس اضافه کرد: بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی (هدهد) مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.
 
کوهی خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی علمی به دلیل اینکه برای تمام گروه‌های «دانشجویان»، «کارکنان» و «اعضای هیئت‌علمی» دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارمی‌شود.
 
او دلیل مشارکت بالای دانشجویان در این جشنواره قرآنی را متنوع بودن رشته‌های آن عنوان کرد و گفت: دامنه بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره ۶ بخش و ۵۵ رشته را در برمی‌گیرد، به‌گونه‌ای که هر فرد علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف قرآنی، می‌تواند بر سر این سفر نورانی حضور یابد.
 
دبیر اجرایی بیست وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: این دانشگاه توانسته با به دلیل حضور گسترده کارکنان اعضا هیئت‌علمی و دانشجویان از سال ۹۴ تاکنون رتبه اول کشوری در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به دست بیاورد.
 
عطاءالله امیدواری عنوان کرد: هرساله جمعیتی قابل ‌از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جشنواره شرکت و در تمام رشته‌ها نیز رتبه‌های برتری را کسب می‌کنند.
 
این مقام مسئول برگزاری این جشنواره را غیرحضوری اعلام کرد و گفت: از دو سال گذشته تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره از طریق سایت جشنواره برگزار و شرکت‌کنندگان در بخشی از رشته‌ها آثار خود را ارسال و بارگذاری می‌کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
280 کلیک ها  سه شنبه, 11 آبان 1400 20:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا