کرونا عامل انسجام و تقویت اراده رزمی کاران شیرازی

راستین آنلاین : رییس هیات انجمن های رزمی شیراز گفت: هیات انجمن های ورزشهای رزمی شیراز در راستای اجرای تقویم ورزشی هیات , برنامه های خود را منطبق با شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و مبتنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز دستور العمل های ابلاغی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز پیگیری و اجرا کرد.

 
 
 مرتضی موسی زاده اضافه کرد : با وجود محدودیت های دوران قرنطینه و عدم امکان برگزاری مسابقات فیزیکی ،هیات انجمن های ورزشهای رزمی با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران اولویت دارد ، برنامه هایی از جمله برگزاری مسابقات ، دوره های باز آموزی فنی ، داوری، مربیگری را در بستر فضای مجازی و با بهره مندی از ابتکارات و خلاقیت های ایام کرونا به مرحله اجرا در اورد.
 
 او ضمن اشاره به نقش مربیان در برقراری ارتباط با هنرجویان در دوران قرنطینه و تعطیلی کلاسهای آموزشی اذعان داشت ، آموزشهای مجازی مربیان توانسته علاوه بر استمرار تمرینات هنرجویان و حفظ آمادگی جسمی و روحی آنان ، عامل انسجام و تقویت اراده ورزشکاران در مبارزه با ویروس کرونا بوده و این امر نقطه عطف تشدید انگیزه مربیان و ورزشکاران خواهد بود .
 
 موسی زاده  در پایان گفت : هیات انجمن های ورزشهای رزمی شیراز همسو با جامعه ورزش استان برای اجرای پروتکل های بهداشتی علیرغم عدم امکان برپایی کلاسهای آموزشی سعی دارد ، وضعیت جسمانی و روانی مربیان و ورزشکاران هیات را تا جای ممکن حفظ نماید تا ان شاالله پس از عبور از شرایط محدویت های شیوع بیماری ناخوانده بتواند به تصاحب مدال و کرسی های قهرمانی چشم بدوزد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
520 کلیک ها  سه شنبه, 28 مرداد 1399 12:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا