زمین چمن شماره 3 شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید

راستین آنلاین:با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و معاونین وی مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از دیگر مسوولان استانی و شهرستانی، پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش  زمین چمن شماره ٣ شهرستان مرودشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


مدیر کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه ورزشی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان احداث شده است.
حیدرعلی کامیاب افزود: شهرستان مرودشت استعدادهای زیادی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال دارد و امیدوار هستیم با افتتاح این زمین شاهد شکوفایی و رشد بیش ازپیش علاقه مندان به این رشته در مرودشت باشیم .
وی از کلنگ زنی عملیات احداث خانه کشتی این شهرستان در جریان سفر معاون رئیس جمهور و استاندار فارس نیز خبر داد و گفت:خانه کشتی شهرستان مرودشت در مجموعه ورزشی شماره 3 مرودشت احداث خواهد شد.
دبیر شورای عالی ورزش استان بابیان اینکه مرودشت از دیر باز حرف های زیادی در رشته های مختلف ورزشی در استان و کشور داشته است،تقویت زیر ساخت های ورزشی این شهرستان را فرصت مناسبی برای ارتقای جایگاه مرودشت در ارزیابی ها و مسابقات مختلف دانست و افزود:
كمبود وفقر فضاهای ورزشی در گذشته به ویژه برای بانوان، موضوعی است كه در استان فارس به شدت آزار دهنده بود اما چهارچوب ورزشی كشور و سیاست های دولت تدبیر و امید ضمن تغییر مسیر حرکت سخت افزاری در این حوزه و میل به سمت رشد،باعث ایجاد اتفاقاتی خوبی در ورزش شده است.
وی ابراز امیدورای کرد تا با تقویت  این سیاست به عنوان ابزاری برای ایجاد نشاط در جامعه شاهد افزایش پویایی و امید در استان باشیم.
انتهای پیام /  101
2582 کلیک ها  پنج شنبه, 18 مهر 1398 12:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا