در سومین روز از هفته دولت 68 پروژه ورزشی در فارس افتتاح شد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت تعداد 68 پروژه زیرساختی ورزشی در این استان افتتاح خواهد شد.

حیدرعلی کامیاب دوشنبه 4 شهریور در مراسم بهره برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های فیروزآباد و کوار که با حضور استاندار فارس و معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در هفته دولت 68 پروژه با 78 میلیارد تومان اعتبار در فارس افتتاح میشود.

کامیاب با بیان اینکه امروز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و همراهی مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های فارس، شاهد رشد چشمگیری در زمینه فضای ورزشی هستیم، وعده داد که در هفته تربیت بدنی و دهه فجر امسال نیز شمار قابل توجهی پروژه ورزشی در این استان افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن عذرخواهی از مردم بایگان شهرستان فیروزآباد به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه سالن ورزشی چند منظوره این روستا، گفت: سالن ورزشی این روستا سال 91 کلنگ خورد اما تکمیل آن تاکنون به طول انجامید.

او اضافه کرد: امیدواریم در هفته تربیت بدنی و دهه فجر نیز شاهد بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و حداقل یک سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان فیروزآباد باشیم.

کامیاب یکی از مطالبات به حق مردم استان فارس را حضور یک تیم در رقابتهای لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس، دستور واگذاری امتیاز یک تیم فوتبال برای فیروزآباد از سوی وزیر محترم ورزش صادر شده است.

بیش از 6 پروژه ورزشی در شهرستان‌های کوار و فیروزآباد، در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار فارس و معاون وزارت ورزش افتتاح شد.

انتهای پیام /  101
970 کلیک ها  سه شنبه, 05 شهریور 1398 10:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا