• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

دیداربا قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ابتکار و ایده استاندار فارس بود

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: دیداربا قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ابتکار و ایده استاندار فارس بود.

حیدر علی کامیاب که در دیدار استاندار فارس با تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی با استاندار فارس سخن می گفت،با تقدیر از نگاه ویژه رحیمی به مقوله ورزش افزود:براساس این ایده استاندار پیشکسوتان و قهرمان رشته های مختلف ورزشی در فواصل معین دردیدار های های جداگانه با استاندار دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف از این دیدار های چهره به چهره بررسی مشکلات قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی توسط  شخص استاندار به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان است افزود:مزیت این دیدار ها بومی بودن استاندار و شناخت کافی و کامل وی از ورزشکاران استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس  با باین اینکه دغدغه مسکن عمده ترین مشکل ورزشکاران و قهرمانان استان است افزود:چارچوب های قانونی اجازه هزینه کردن به اداره کل ورزش و جوانان برای تامین مسکن ورزشکاران را نمی دهد.

کامیاب افزود:به پینشهاد استاندار فارس اساسنامه  تعاونی مسکن قهرمانان ورزشی مهیا و برای سیر مراحل قانونی آماده خواهد شد تا با حمایت های قانونی دکتر رحیمی بخشی از این دغدغه در میان مدت مرتفع شود.

گفتنی است در این دیدار خلیل عقاب،غلامحسین پیروانی،حسین غرقی ،منصور سپهری،سعید کیخا،امیررضا ده بزرگی،گرایی،زارع،ارزشمندی رحمانی،ارجمند و چندتن دیگر از ورزشکاران و پیشکسوتان فارس به بیان دیدگاه  و مشکلات خود در ورزش پرداختند.

انتهای پیام /  101
1583 کلیک ها  شنبه, 19 مرداد 1398 20:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا