تمرکز سبک شیتوریو ایران براصل اخلاق گرایی و سرمایه گذاری روی نوجوانان است

راستین‌ آنلاین:نماینده سبک شیتوریو ایران  در استان فارس گفت: تمرکز این سبک دراستان فارس  براصل اخلاق گرایی و سرمایه گذاری روی نوجوانان است.

محمدجواد شلتوک کار که مراسم اهدا احکام کمربند هنرجویان فرهنگ سرای سلامت شیراز سخن می گفت با تاکید بر لزوم تقدم اصل پرورش بر آموزش گفت: اولین درس در کاراته درس اخلاق، احترام وتواضع است همانگونه درس آخر هم همان است.

وی خطاب به هنرجویان و خانواده های آنها افزود: صلح طلب بودن  و پرهیز از  حمله وستم به دیگران ،قوی بودن  واجازه زورگویی وستم رااز ستمگران وزورگوییان سلب کردن،تواضع وفروتنی را سرلوحه زندگی قراردادان  وبه مقدسات مذهبی احترام گذاشتن از جمله موارد ی است که در ورزش کاراته بر لزوم توجه و پرورش آنها در جسم و جان تاکید شده شده است.

شلتوک کار مفهوم واقعی کاراته را تقویت و توسعه روحیه تواضع ،مسئولیت پذیری، عدالت و فداکاری در جامعه دانست گفت:از اینکه می بینیم خانواده های بسیاری این ورزش را برای فرزندان نوجوان خود انتخاب کرده اند خوشحالیم.

وی درادامه این مراسم که تعدادی از اعضای هیات رئیسه سبک شیتوریو ایران در استان فارس،نظیر فرهنگ فرهادی،احمد قهرمانی ،فاطمه دسترنج  و طاهره اوجی حضور داشتند،ازمربی این فرهنگ سرا به دلیل سعی و تلاش برای پرورش کاراته کاهای نوجوان تقدیر کرد و افزود:علیرغم اینکه سن سی بلاغی مسئولیت دبیری سبک در استان را برعهده دارد اما لحظه ای از آموزش به نوجوانان و جوانان غافل نشده که این مسئولیت پذیری این مربی جوان قابل تقدیر است.

وی در ادامه وجود قهرمانان آتیه دار دربخش بانوان این سبک را یکی از ویژگی های سبک شیتوریو ایران در استان فارس عنوان کرد و افزود:سابقه ،تجربه و درایت سن سی دسترنج  در کنار تلاش،تعهد،دانش و پشتکار سن سی اوجی در چند سال اخیر توانسته است به عنوان برگ برنده این سبک در حوزه بانوان عمل کند.

نماینده سبک شیتوریو ایران  در استان فارس با اشاره به دور جدید فعالیت این سبک دراستان فارس ازبرنامه ریزی و تدیون چشم انداز برای سبک در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود:بنا داریم  تا با میزبانی یک دوره از مسابقات قهرمانی کشور،جهت برگزاری مسابقات بین المللی در استان ریل گذاری های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام /  101
1467 کلیک ها  شنبه, 17 آذر 1397 10:39
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا