استاندار فارس در دیدار قهرمان پرورش اندام جهان:

موفقیت انسان ها در گرو اراده آن ها است

راستین آنلاین سيد محمدعلي افشاني در ديدار هادي چوپان قهرمان پرورش اندام جهان با بيان اين كه بسياري از انسان ها كه به موفقيت هاي بزرگي دست يافته اند امكانات زيادي نداشته اند و با سختي تلاش كرده اند، اظهار داشت: شما با اراده بالا و تلاش زيادي داشته ايد به موفقيت دست پيدا كرده ايد و اين بالاتر از آن است كه انسان، امكانات بالايي در اختيار داشته باشد.

وي با اشاره به اين كه يك قهرمان متعلق به خودش نبوده و به جامعه تعلق دارد، افزود: وقتي پرچم پرافتخار كشور در سطح جهان به اهتزاز در مي آيد و سرود جمهوري اسلامي نواخته مي شود خوشحالي آن براي همه است و بايد از شما كه باعث اعتبار جهاني كشور شده ايد قدرداني كنيم.

استاندار فارس با بيان اين كه قهرماني هادي چوپاني در سطح جهان اقدامي ارزشمند به شمار مي رود كه باعث افتخار خود وي، خانواده، استان و كشور شده است، خطاب به وي گفت: همه بايد افتخار كنيم كه افرادي با اراده و تلاش خودشان توانسته اند به اين موفقيت دست پيدا كنند.

افشاني با بيان اين كه فعاليت هاي مديركل ورزش و جوانان براي استان فارس موثر است، از تلاش هاي كاركنان اين اداره كل نيز قدرداني كرد.

گفتني است در اين جلسه كه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري و مديركل ورزش و جوانان استان برگزار شد، استاندار فارس از هادي چوپان كه در مسابقات پرورش اندام مسكو به عنوان قهرمان قهرمانان دست پيدا كرده است تقدير كرد.

pic182652016 11 06 00009

انتهای پیام /  101
1882 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1395 15:02
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا