آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازگشت سرخابی‌ها به آسیا را صادر کرده است ؟

آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازگشت سرخابی‌ها به آسیا را صادر کرده است ؟
   
آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازگشت سرخابی‌ها به آسیا را صادر کرده است ؟ |||| ||||

چند روزی است که خبر هایی از حذف دردناک استقلال و پرسپولیس از رقابت های آسیایی اعلام شده است ،اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازگشت سرخابی‌ها به آسیا را صادر کرده است.

 
به گزارش راستین آنلاین خبری که از حذف دردناک پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های آسیایی در طی مدت زمانی اعلام شد ، اتفاقی که کل جوامع فوتبالی و غیرفوتبالی را تحت تاثیر خودش قرار داد.
 
با اعلام این خبر نگرانی و نا امیدی بین اهالی فوتبال و به خصوص هواداران ایجاد شد ، اما درحالیکه همه تقریبا از بازگشت دو تیم مطرح پایتخت به لیگ قهرمانان آسیا قطع امید کردند، خبری به دستمان رسید که قطعا جامعه فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال را بسیار خوشحال خواهد کرد.
 
طی روزهای گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد دارایی که استقلال و پرسپولیس به این دو وزارت خانه واگذار شده راهی مالزی شدند و جلسات فشرده‌ای با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.
 
این نفرات با ارائه تضامین لازم و دادن تعهدهای مورد نظر AFC موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این خبر بسیار امیدوارکننده به زودی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
 
همچنین به زودی مشکلات مربوط به مجوز حرفه‌ای گل گهر رفع خواهد شد و این تیم هم می تواند در صورت لزوم در رقابت‌های آسیایی شرکت کند.
 
گفتنی است یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این خبر را تایید کرده است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
622 کلیک ها  پنج شنبه, 23 دی 1400 17:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا