اقتصادی ترین تیم لیگ برتر با تفکرات لیگ یک هدایت می شود/فجرخیلی زود فانوس به دست شد

اقتصادی ترین تیم لیگ برتر با تفکرات لیگ یک هدایت می شود/فجرخیلی زود فانوس به دست شد
   
اقتصادی ترین تیم لیگ برتر با تفکرات لیگ یک هدایت می شود/فجرخیلی زود فانوس به دست شد |||| ||||

با گذشت 12 هفته از نیم فصل لیگ برتر و فروکش کردن هیجان های ناشی از صعود تیم فجرشهید سپاسی حالا زمان آن رسیده تا به این موضوع که «ماندن در لیگ برتر تفکراتی هم وزن با لیگ برتر می خواهد»بیشترفکرشود.


به گزارش راستین آنلاین،فجر شهید سپاسی که با صعود خود به لیگ برتر انتظارات نزدیک به یک دهه ای فوتبال دوستان استان فارس برآورده کرد و با قهرمانی در لیگ یک، طلسم عدم حضور نماینده ای ازفارس در لیگ برتر فوتبال کشور را شکست حالادرآستانه پایان نیم فصل، تنها یک رده با جایگاه فصل پیش خود فاصله دارد.
گام نخست با شکست برداشته شد
این تیم که به واسطه لزوم حضور بازیکنان سرباز در آن اقتصادی ترین تیم لیگ لقب گرفته است درهفته اول این دوره از مسابقات در قائمشهر یک برصفر به نساجی این شهر باخت.
گرچه این بازی به دلیل اشتباهات فاحش داوری که به ضرر فجر تمام شد،بارقه هایی ازامید را دردل ها زنده کرد که فجر امسال برای آسانسور نشدن به لیگ برتر آمده است اما هرچه در جدول رده بندی، تعدادمسابقات انجام شده بیشتر شد،آن بارقه های امید ابتدا به سو سو و سپس به فانوسی در دستان این تیم  درپایین جدول  تبدیل شد.
باخت در هفته دوم
فجر در هفته دوم میزبان گل گهر سیرجان بود.کسب سه امتیازاز اولین دیدارخانگی مقابل تیمی که سرمربی اش از نشستن روی نیمکت محروم بود می توانست زخم باخت اولین بازی در لیگ برتر را التیام بخشد.اماشوت ازراه دور دقیقه 91 میلادزکی پور همچون آب یخی روی دستان علی کلانتری بود که ظاهرا تیمش به یک امتیاز خانگی مقابل شاگردان امیرقلعه نوعی هم رضایت داشت.
 بردمقابل تیم بحران زده
فجرشهید سپاسی درهفته سوم به آبادان رفت تا درمهد فوتبال ایران ،شانس خودرا برای کسب امتیاز مقابل برزیلی پوشان این تیم امتحان کند.
شاگردان کلانتری در این دیدارخرق عادت کردند و با گل های کاظمی و معصومی اولین جشن پیروزی لیگ برتری فجر را خارج از خانه برپاکردند تا صنعت نفت نیز سومین شکست پی درپی خود را تجربه کند.
کسب یک امتیاز ارزشمند از باتلاق حافظیه
فجر در هفته چهارم میزبان تیم مدعی استقلال بود.در این دیدارکه در زمین بی کیفیت حافظیه یک نیمه زیر باران انجام شد،این سیروان قربانی بود که در دقیقه 92 با فرصت طلبی ناشی از لیزخوردن دوازه بان استقلال ناجی خانگی کلانتزی شد تا سرمربی فجر بعد این بازی همچنان حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
فجر در شهر قدس ترمزبرید
امادرهفته پنجم دوررفت مسابقات لیگ برتر،فجرشهید سپاسی این بار به مصاف تیم پیکان رفت.رقابتی که نتیجه نهایی درج شده روی تابلوورزشگاه شهرقدس حکایت از برد فجرو شکست خانگی تیم پیکان داشت.
پیش از این مسابقه خودروسازان موفق شده بودند از چهار بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار جای بگیرند. فجر سپاسی نیز با چهار امتیاز در رده نهم جدول مسابقات بود.
نیمه نخست این بازی به رغم برتری تیمی پیکان تا دقیقه ۴۰ بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه ضربه حرکت زیبای رضا آقابابایی از پشت هجده قدم به تیر دوازه پیکان برخورد کرد و «میلاد احمدی» در برگشت توانست گل نخست این دیدار را برای فجرسپاسی به ثمر برساند.
نیمه دوم بازی نیز بازیکنان تیم فوتبال پیکان بازی تمام هجومی را در دستور کار قرار دادند اما با وجود خلق موقعیت‌های خطرناک نتوانستند به گل تساوی دست پیدا کنند. با ثبت نتیجه یک بر صفر به سود فجر سپاسی روند خوب تیم پیکان متوقف شد تا این تیم نتواند به صورت موقت به صدر جدول صعود کند.
به نظر می رسید نتیجه این بازی باردیگر باعث شد تا کلانتری از حاشیه امن برای ماندن روی نیمکت فجرشهید سپاسی برخوردارشود.
360 دقیقه تنها 4 امتیاز
پس بازی با تیم پیکان ،فجرشهید سپاسی در سه دیدار خانگی مقابل فولادخوزستان، مس رفسنجان و هوادار تنها سه امتیازکسب کرده و دریک دیداربیرون از خانه مقابل تیم قعرنشین پدیده شهرخودرو توانست یک امتیاز را ازآن خود کند.
این تیم در هفته ششم در دیدارخانگی مقابل سپاهان دو بر صفر متحمل شکست شد تا نشان دهد مقابل تیم های با برنامه برنامه ای برای کسب امتیاز ندارد.
فجر در دوازده هفته گذشته تنها 5 بار توانسته است دروازه حریفان خود را فتح و درمقابل 9 بار دروازه خود را فروریخته دیده است، تا پس از تیم قعرجدولی شهرخودرو لقب ضعیف ترین خط همه لیگ را ازآن خود کند.
بهانه های زمینی
اما امروز ودرپایان بازی فجرشهید سپاسی با هوادار،علی کلانتری که پیش از این تیمش را مکلف به کسب هر سه امتیازاین بازی خانگی دانسته بود،زمین حافظیه را عامل عدم موفقیت تیم خودش دانست.
کلانتری که پیش از این در این زمین و در شرایطی مشابهه با چاشنی شانس توانسته بود در دقایق اضافی از تیم استقلال یک امتیاز بگیرد،امروز زمین حافظیه را به «کلوسیوم»و بازیکنان را به «گلادیاتور»تشبیه کرد تا با فراررو به جلو عواقب نتایج ضعیفش را برگردن زمین و زمان بیاندازد.
حالا لیگ برتر به هفته های پایانی نیم فصل نخست نزدیک شده و به نظر می رسد اگر کلانتری نتواند درشیوه بازی و نتیجه گیری تیمش تغییری ایجاد کند وروند کسب امتیاز فجر شهید سپاسی مانند دوازه هفته گذشته باشد،هواداران این تیم  و فوتبال دوستان استان فارس می باید خود را برای یک سقوط تراژدیک دیگرآماده کنند.
انتهای پیام /  محمدجوادشلتوک کار
666 کلیک ها  چهارشنبه, 08 دی 1400 22:43
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا