افتتاح ۳۵پروژه به مناسبت هفته تربیت بدنی در فارس

افتتاح ۳۵پروژه به مناسبت هفته تربیت بدنی در فارس
   
افتتاح ۳۵پروژه به مناسبت هفته تربیت بدنی در فارس |||| ||||

35 پروژه در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس امروز یکشنبه 25 مهر در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با تبریک هفته تربیت بدنی گفت :هفته تربیت بدنی از ۲۶مهر آغاز و تا ۲ابان ادامه دارد .
 
عباس حاجی زاده در این نشست ضمن اینکه ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی باعث ارتقا روحیه اجتماعی می شود، افزود :960 برنامه در هفته تربیت بدنی اجرایی می شود .
 
او همچنین با اشاره به اینکه اختتامیه یادواره شهدای ورزشکار روز پنج شنبه برگزار خواهد شد عنوان کرد : 125 برنامه مختلف برای این یادواره که از 31 شهریور آغاز شده است، به اجرا رسید و در مراسم اختتامیه از 2 کتاب رونمایی می شود و تیم های لیگ یک و لیگ برتر که به نام شهدا هستند مورد تجلیل قرار می گیرند‌
 
 
 
 
او با اشاره به اینکه باید با رویکرد علمی و برنامه مدارانه جلو برویم، افزود: در سطح مسابقات جهانی 14 مدال بانوان و 14 آقایان و در بخش آسیایی ۸ بانوان به ۷ آقایان کسب شده و در مجموع ورزشکاران فارس 66 مدال در سطح جهانی و آسیایی کسب کردند.
 
حاجی زاده با یادآوری این مطلب که 107 آقایان و 90 نفر بانوان فارس دعوت شده به تیم های ملی داشتیم، اظهار کرد: 10 نفر آقایان و 6 نفر بانوان از مربیان تیم ملی از فارس هستند.
 
او با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی سایر سازمان ها 52 صدم روباز و 17 صدم سرپوشیده است و سرانه فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس 41 صدم و 10 صدم سرپوشیده و در مجموع 51 صدم است، تاکید کرد: 379 پروژه نیمه تمام وجود دارد که تلاش می کنیم تعداد به بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
748 کلیک ها  یکشنبه, 25 مهر 1400 12:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا