پیش از ظهر امروز ودرادامه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز؛

ایران با شکست ترکیه راهی فینال شد

به گزارش راستین آنلاین ازشیراز، پیش از ظهر امروز جمعه 31 اردیبهشت و در دور سوم رقابت‌ها، فرنگی‌کاران تیم ملی  جمهوری اسلامی ایران موفق شدند در مقابل تیم ترکیه پیروز شود تا با کسب سه پیروزی متوالی به فینال مسابقات راه یافته  و حریف روسیه شود.

در اولین کشتی، مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم مقابل شریف یاکوپ کلیچ، حریف ترک خود بر روی تشک رفت و در حالیکه تماشاچیان او را تشویق می‌کردند، موفق شد، با نتیجه 8 بر صفر حریف را شکست دهد.

دومین کشتی‌گیر ایران مهدی زیدوند در 66 کیلوگرم مقابل عبدالسامت یاکوپ کلیچ کشتی گرفت.

زیدوند در یک کشتی هوشمندانه، حریف قلدر خود را با نتیجه 10 بر یک شکست داد تا امتیازی دیگر برای ایران کسب کرده باشد.

عظیم گرمسیری، کشتی‌گیر وزن 71 کیلوگرم تیم ملی ایران نیز در رویارویی با سلجوق جان، اگرچه یک‌بار در خاک حریف نشست اما در ادامه، با اجرای 2 سالتو بارانداز زیبا، حریف را مقهور قدرت و تکنیک خود کند و کشتی را با نتیجه، 5 بر یک به نفع خود خاتمه دهد.

تشک B سالن ورزشی آیت‌الله دستغیب شیراز، میزبان سعید عبدولی بود که در مقابل عثمان کوشه قرار گرفت.

عبدولی در یک کشتی سریع و متکی بر قدرت‌بدنی، حریف را به‌خوبی مدیریت کرد و با کسب هشت امتیاز، چهارمین کشتی‌گیر تیم ملی‌ایران بود که با پیروزی کار خود را پایان داد.

در وزن 80 کیلوگرم، رامین طاهری نماینده ایران بود که مقابل دگان گوکتاس، کشتی‌گیر تیم ملی ترکیه روی تشک رفت و حریفش را 4 بر صفر مغلوب کرد.

حسین نوری کشتی‌گیر وزن 85 کیلوگرم ایران هم یک کشتی خوب ایران در مقابل کانسو آیلدیم، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

مهدی علیاری کشتی‌گیر 98 کیلوگرم ایران علی‌رغم کشتی خوبی که مقابل حریف ترک خود، دوگان ایلماز گرفت، اما به دلیل اجرای فن به شکل خطا 4 بر 2 مغلوب شد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده، مقابل علی تالی ارسلان روی تشک رفت و در نهایت با هشت امتیاز حریف را زمین‌گیر کرد و دستش به‌عنوان پیروز میدان بالا رفت.

 

انتهای پیام /  101
1893 کلیک ها  جمعه, 31 ارديبهشت 1395 13:48
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا